Zatímco DHL Express vozí převážně zásilky v režimu B2B, sesterská firma PPL doručuje už o něco více zásilek soukromým osobám, tedy B2C, navíc přepravuje i paletové zboží. Dosud proto obě firmy v Česku příliš nespolupracovaly. To se nyní v důsledku zvýšení zásilek z e-shopů i v rámci sítě expresní firmy částečně mění.

Společnost DHL Expressv rámci pilotního projektu bude doručovat své zásilky i do partnerské sítě PPL Parcelshop, a to do 13 výdejních míst, které doposud fungovaly pouze pro zásilky původem české balíkové společnosti.

Nově tak mají klienti DHL Express možnost přesměrovat svoje zásilky na vybraná výdejní místa v aplikaci ODD (On Demand Delivery), která funguje už od roku 2015 jako e-commerce nástroj pro zvolení jiného data doručení, přesměrování zásilky na jinou adresu či její pozdržení na pobočce v případě dovolené.

Pokud se pilotní projekt osvědčí, plánuje DHL Express rozšířit spolupráci s PPL a do konce roku 2019 doručovat zásilky do 200 až 300 výdejních míst po celé České republice. V širším měřítku se jedná o celoevropskou spolupráci mezi DHL Express a DHL Parcel Europe, pod kterou v České republice spadá PPL.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66396530-dhl-express-testuje-vetsi-spolupraci-se-sesterskou-ppl-vyuzije-jeji-vydejny