Jan Klička se během sedmi let vypracoval z procesního logistika a poté manažera až na pozici ředitele celé logistiky Alza.cz - e-shopu s obratem 25 miliard korun. Za sebou má také stavbu slovenského logistického skladu Alza.sk od nuly. Do Bonami díky tomu přináší know-how ze všech klíčových oblastí e-commerce logistiky.

„Pro Bonami jsem se rozhodl i kvůli tomu, že jeho CEO David Šiška měl původně logistiku na starosti, a mám tak neuvěřitelnou podporu a důvěru od vedení. Sám oboru dobře rozumí, což ohromně pomáhá při vytváření plánů a vůbec cítím, že v Bonami bude možné udělat velké změny hodně rychle. A to je něco, na co se těším a co už mi vlastně trochu na minulé pozici chybělo,” vysvětluje Jan Klička.

Pod vedením Jana Kličky se během tohoto roku odehrají zásadní změny, které jsou potřeba vzhledem k plánovanému růstu Bonami. První změny plánují ve vnitřním layoutu skladu, jehož kapacita se bude bude razantně navyšovat a zároveň se zde budou zavádět chytré technologie.

„Budeme mnohem více automatizovat a ve větším měřítku si budeme pomáhat BI systémy. Cílem je zjednodušit sklad pro zaměstnance a maximálně eliminovat chyby, neefektivity a zrychlit celý průchod zboží skladem. Z toho v konečném důsledku bude profitovat zákazník, kterému zboží přijde až o několik dnů dříve,” představuje první kroky Jan Klička.

Dále se logistika Bonami výrazně zaměří na spolupráci s dopravci, aby byl nákup na Bonami pro zákazníky ještě pohodlnější. Kromě zrychlení dopravy se zaměří na to, aby celá republika byla pokryta službami, jako je výnos nábytku do patra a odvoz starého. Ve vybraných regionech chce zavést možnost  objednat si s dopravou i montáž. Pokud se nepodaří dohodnout se s partnery, je Bonami připravené si především pro Prahu vybudovat v krajním případě vlastní logistiku. Ta kromě těchto služeb nabídne ještě doručení v zákazníkem vybraný čas, což je služba, kterou existující dopravci nenabízejí.

Třetím důležitým bodem budou osobní odběry. Tam aktuálně probíhá analýza, ale v plánu je vybudování několika odběrných míst. „V první řadě chci otevřít sklad Bonami a udělat v něm jednoduše místo k osobnímu odběru a později i k okamžitému nákupu. Prostě přijedete do Jenče, ať už máte nebo nemáte předem objednávku a my vám zboží připravíme, než si vypijete kávu. V druhé fázi pak uvažujeme o vzniku odběrných míst spojených se showroomy v nejsilnějších regionech,” doplňuje plány Jan Klička.

 

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66506950-jan-klicka-ridi-logistiku-e-shopu-s-nabytkem-bonami-prisel-z-alzy