Přestože se komunikace mezi e-shopy, balíkovými službami a konečnými zákazníky zlepšuje, stále se často stává, že nakupující je při doručování zásilky mimo udanou adresu. Firmy se proto snaží nabídnout stále širší nabídku různých způsobů dodávky zásilek. Jednou z nich je i doručení do zaparkovaných vozů.

Po automobilkách Audi, Volvo nebo Daimler to nyní chce zkusit i Škoda Auto. Ve spolupráci s e-shopy Alza a Rohlík začíná v první fázi pilotního projektu testovat technologie potřebné pro vzdálený přístup k vozu.

Systém by měl být maximálně jednoduchý: zákazník si na e-shopu objedná zboží a vybere dodání do kufru. Následně kurýr získá informace o poloze vozu a díky jednorázovému, zabezpečenému přístupu v předem definovaném časovém intervalu otevře přes speciální aplikaci zavazadlový prostor vozu. Kurýr pak do něj vloží balíček, kufr vyfotí, následně zamkne vůz a zákazník obdrží zprávu o doručení.

Kódování dat a přísný přístupový management mají podle automobilky zajistit vysokou míru bezpečnosti při předávání online informací.

V rámci pilotního testu budou do projektu zapojeni i vybraní zákazníci, kteří si tuto možnost vyzkouší před samotným zavedením do plného provozu. „Věříme, že by to mohlo být ještě tento rok,“ uvedla ve svém promo videu Alza.

Rohlik.cz spolupracuje s Škoda Auto a Alza.cz na doručování do kufrů aut

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66522400-skoda-auto-testuje-s-alzou-a-rohlik-cz-dorucovani-zbozi-do-kufru-zaparkovaneho-auta