Kurýři e-shopu Rohlík začali rozvážet do firemních kanceláří v předem domluvený čas potraviny a další sortiment. Objem a obsah objednávky se předem navolí při nastavování služby. Lze je ale průběžně měnit, stejně frekvenci závozů.

„Jde o náš největší B2B projekt. Očekáváme, že největší zájem bude o pečivo od našich vyhlášených pekařů a lokální ovoce a zeleninu,” myslí si Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlík.cz. S novou B2B službou plánuje oslovit zejména pražské a brněnské firmy a okolní regiony.

Košík.cz ze skupiny Mall Group pokrývá B2B rozvoz v rámci sekce Profi Košík, kterou zásobuje hlavně restaurace a kavárny. Do kanceláří pak zaváží v rámci běžné služby. 

"Momentálně do firem vozíme tisíce objednávek týdně - nejčastěji v pondělí a pátek, mám však i klienty, kteří objednávají čerstvý závoz každý den. Nejoblíbenější položkou jsou nápoje, čerstvé ovoce a čerstvé pečivo. Všímáme si nárůstu zájmu o závozy zboží pro firemní snídaně," říká marketingový ředitel Košíku Jan Škrabánek.

"Obecně platí, že objednávání potravin online je bližší technologickým společnostem a startupům, kteří ho řeší v rámci benefitů pro své zaměstnance. Na druhou stranu zásobování vyřešené online je čím dál bližší i dalším společnostem. Výjimkou nejsou ani státní a městské instituce nebo úřady včetně například škol, školek nebo domovů pro seniory," dodává Jan Škrabánek.

Související