Packeta tak podle svého vyjádření splnila svůj strategický cíl nabídnout českým e-shopům možnost posílat zboží do celkem 31 zemí. 

„Přes jedno napojení v Zásilkovně získá každý klient přístup k více než šedesáti logistickým partnerům, čímž se přibližujeme naší vizi stát se globální logistickou platformou,“ řekla zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková. E-shopy tak nemusí implementovat rozhraní všech dopravců, stačí jim jeden systém a jedno napojení.

„Fungující logistika je jedním ze základních pilířů pro úspěšnou expanzi českých e-shopů do zahraničí. Český trh e-commerce je stále více saturovaný, proto bude pro e-shopy byznys v zahraničí stále více důležitý. Uspět na nových trzích je ale velmi těžké, proto je každý nový nástroj, který jim pomůže, vítán,“ říká Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.

Skupina Packeta, kam spadá také Zásilkovna, měla v loňském roce obrat 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70procentní nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek.

Související