Pilotní projekt běží od počátku srpna a je veden snahou nacházet a využívat synergie ve společném sdílení logistických kapacit. Firmy tak reagují na změny v internetovém obchodování, ve kterém zákazníci požadují rychlejší doručování a značky chtějí zákazníky oslovovat přes více kanálů a v různých zemích.
Doručování zboží probíhá buď ještě v den objednání, nebo v den následující. Zalando objednané zboží od Adidasu doručuje ve Francii ze svého logistického centra v Moissy-Cramayel.
Pro Zalando představuje aktuální projekt první krok do oblasti multichannel prodeje, který by měl perspektivně doplnit existující službu Fulfillment Solutions (ZFS). V rámci ZFS skladuje více než 100 partnerů část svého sortimentu v logistických centrech německého e-shopu. Zalando v současnosti zajišťuje zasílání zboží zákazníkům ve 14 evropských zemích.
Zkušební spolupráce je naplánována na šest až dvanáct měsíců, následně oba partneři zhodnotí dosažené výsledky a rozhodnou o podobě další spolupráce.
Zalando - doručování v den objednávky
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 1/2025





