Firma se podle svého vyjádření spojila se skupinou zkušených jihoafrických podnikatelů, kteří do země přinesli první mobilní bankovnictví a první elektronické dobíjení kreditu. „Původně založili také firmu GloCell, dnes člena skupiny Blue Label, třetího partnera projektu Parcelspot.com,“ říká Miroslav Michalko ze Zaslat.cz. V Jihoafrické republice prý dokázali vybudovat druhého největšího virtuálního operátora se sítí 20 tisíc partnerů a s více než 300 tisíci prodejními místy.

Zaslat.cz do spolupráce vkládá technologické znalosti, know-how v oblasti logistiky a zákaznickou podporu. Pro vybudování globální služby Parcelspot.com získala firma v prvním kole investici v celkové hodnotě 800 tisíc eur. Po úspěšném zavedení služby v Jižní Africe firma očekává, že získá přístup k násobně větším prostředkům pro její rozvoj a rozšíření do okolních zemí. Platforma je z velké části připravena, takže další investice bude spojena vždy s konkrétním teritoriem, kde budeme hledat strategické partnery,“ vysvětluje Michalko.

Parcelspot chce službu nejprve otestovat na trhu v Jihoafrické republice s místními přepravci v rámci lokální i mezinárodní přepravy, neboť věří, že pilotní služba otevře projektu dveře do dalších zajímavých afrických zemí. „S tímto modelem služeb chceme dále postupovat do všech evropských zemí a dále do zbytku světa. Naše cesta vede přes vytváření silných partnerství jak s přepravci, tak s distribučními partnery,” dodává Michalko. Důležitá bude podle něj zejména mobilní aplikace, která je nezbytná v méně rozvinutých zemí, kde počítač vlastní jen zlomek obyvatel a jedinou technologií je mobilní telefon. Mobilní aplikaci chce Parcelspot.com vydat do konce roku.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66647870-zaslat-cz-jde-do-jizni-afriky-ma-se-stat-odrazovym-mustkem-do-dalsich-zemi-sveta