Do skupiny V-Sharp patří logistický startup DoDo, flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která v oblasti B2B funguje jako specifické řešení poslední míle. V současné době působí DoDo například v Praze, Plzni, Ostravě, Bratislavě a nedávno zahájil provoz rovněž v Brně či polské Vratislavi. Má dohromady přes 500 kurýrů a využívá na 300 automobilů. Nejvýznamnějšími klienty jsou Mall.cz, KFC, Datart, Alza.cz, Rohlík, Footshop, Škoda Auto Digilab a další.

Inveo má získat novou roli a ve skupině využije svého mnohaletého působení na české e-commerce scéně s cílem přeměnit značku na komplexního dodavatele e-commerce řešení. V současné době Inveo rozšiřuje působnost i do konzultačních činností, které navyšují rozsah spolupráce třeba o možnost komplexních auditů.

Významný podíl má V-Sharp rovněž v platformě Riverbit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky, a na základě toho optimalizuje firemní procesy včetně marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví. Pod patronátem Riverbitu nově vzniká také startup Ydistri, který se v oblasti retailu zaměřuje na redistribuci tzv. „deadstocku“, tedy zboží, které nemá odbyt na konkrétní pobočce či prodejně a rovněž může podléhat expiraci či sezónnosti.

„Ačkoli je v ČR e-commerce velkým a rychle rostoucím segmentem, dosud zde chyběl subjekt, který by spojoval a zastřešoval komplexní know-how a specializoval se na maximální optimalizaci procesů, které jsou s oborem spojené. (...) Chceme být hráčem, který do e-commerce přinese efektivitu, technologie a data potřebná k úspěchu,” dodává k založení skupiny Michal Menšík.

Na projektech V-Sharp v současné době pracuje přes 650 lidí a souhrnná valuace všech subjektů spadajících do skupiny dosahuje jedné miliardy korun. Skupina plánuje i v dalších letech významně růst, a to v dosavadním tempu stovek procent ročně.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66647890-novy-fond-v-sharp-ma-velke-ambice-chce-poskytovat-komplexni-know-how-pro-e-commerce