Carvago bylo spuštěno letos v květnu a působí na evropském trhu. Po čtyřech měsících pilotního provozu měsíčně prodá více než stovku vozidel. Start-up spolupracuje s 300 obchodními partnery z řad dealerů a autobazarů, mezi které patří i osm z Top 10 v ČR.

EAG staví v Carvagu komplexní produkt pro nákup a prodej ojetých vozidel v Evropě. Akvizice specializovaných softwarových platforem pro dealerství a autobazary, které v součtu využívá asi 1200 společností, zapadá do strategie skupiny. EAG na strategické investice podle svého dřívějšího vyjádření vyčlenila stovky milionů korun a pro příští rok plánuje další akvizice.

Primárním cílem má být vybudování komplexního globálního ekosystému, který bude dodávat služby všem účastníkům trhu od prodejců či prodávajících přes banky a pojišťovny až po orgány státní správy.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66653180-eag-koupil-softwarove-platformy-teas-a-autosoft-na-investice-ma-stovky-milionu-korun-a-pristi-rok-chce-v-akvizicich-pokracovat