Společnost ESA logistika zařadila do své nákladní flotily kamion s netradičním designem, který připomíná mapu městské hromadné dopravy. Podpořila tak projekt MAAPPI, který pomáhá dětem s poruchou autistického spektra.
Za projektem stojí příběh Matěje Hoška s tímto handicapem, jehož velkým koníčkem je kreslení dopravních map. Polep kamionové soupravy vychází právě z fragmentu jedné z Matějových map doplněného o loga projektu MAAPPI a ESA logistiky.
„Chceme tímto způsobem podpořit charitativní rozměr projektu MAAPPI. Vyrobili jsme proto zdarma speciální polep dle unikátního Matějova návrhu a poskytli jsme reklamní plochu na návěsu a zcela výjimečně i na tahači,“ vysvětluje ředitel marketingu společnosti ESA logistika Jindřich Karas.
Značka MAAPPI je zkratkou volně odkazující na slovní spojení Matěj Maluje Mapy. Matěj Hošek se narodil v roce 2004 s poruchou autistického spektra. Postupně vznikl nápad, že by se jím namalované dopravní mapy mohly stát motivem potisku materiálů používaných na oděvech, obuvi a dalších předmětech.
Díky sociálním sítím se Matějova rodina o jeho vášeň podělila s celým světem a vznikl specializovaný e-shop s módními produkty v designu podle Matějových map. Podstatnou část zisku z těchto aktivit chce jeho rodina investovat do zlepšení psychiatrické péče pro děti s poruchami autistického spektra a jejich vzdělávání.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





