ZBUDE ČAS NA UNIKÁTNÍ LIDSKOU PRÁCI
Zažili jsme novou zkušenost. Pandemická situace způsobená šířením virového onemocnění covid-19 způsobila, že lidé omezili sociální kontakt a spousta firem byla nucena uzavřít své provozovny. To byly důvody ke zcela zásadní změně způsobu distribuce zboží a služeb. Prakticky vše se posunulo do on-line prostředí, které je vůči tomuto typu viru imunní.
Pro e-shopy a přepravní společnosti to znamenalo enormní nárůst objednávek srovnatelný s vánoční sezonou a zavedení řady bezpečnostních opatření. Například byly zrušeny dobírky v hotovosti a nahrazeny digitálním způsobem platby. Technologie a digitalizace byly zásadními léky na náš akutní stav odloučení se od okolního světa a omezení volného pohybu. A jsou i jasnou budoucností logistiky e-commerce.
Nejde o revoluci, ale o evoluci. E-shopy i dopravci vždy řešili, jak dodat zboží zákazníkům rychle a kvalitně a jak reagovat na výkyvy v poptávce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Konstantin Margaretis
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





