Během tří měsíců od doby, kdy Košík.cz zavedl automatizovaný systém predikce poptávky na základě každodenního sledování nákupního chování zákazníků, se množství rychloobrátkového zboží, které musel tento on-line supermarket vyprodat či vyhodit, snížilo o více než 70 procent. Jeho šéf Tomáš Jeřábek v rozhovorumimo jiné popisuje, proč ale žádný program sám o sobě správné fungování logistiky a prodejů zboží nezajistí. Do jaké míry podle něj mohou slevové akce podporovat plýtvání potravinami?
Být efektivní, rozpoznat a odstranit zbytečné činnosti, zrychlit pohyb zboží. Pojem "štíhlá výroba a logistika" zavedla japonská Toyota ve svých závodech při výrobě automobilů, kde původně kopírovala americké vzory.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Filip Hubička
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





