Během tří měsíců od doby, kdy Košík.cz zavedl automatizovaný systém predikce poptávky na základě každodenního sledování nákupního chování zákazníků, se množství rychloobrátkového zboží, které musel tento on-line supermarket vyprodat či vyhodit, snížilo o více než 70 procent. Jeho šéf Tomáš Jeřábek v rozhovorumimo jiné popisuje, proč ale žádný program sám o sobě správné fungování logistiky a prodejů zboží nezajistí. Do jaké míry podle něj mohou slevové akce podporovat plýtvání potravinami?
Být efektivní, rozpoznat a odstranit zbytečné činnosti, zrychlit pohyb zboží. Pojem "štíhlá výroba a logistika" zavedla japonská Toyota ve svých závodech při výrobě automobilů, kde původně kopírovala americké vzory.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.