Během tří měsíců od doby, kdy Košík.cz zavedl automatizovaný systém predikce poptávky na základě každodenního sledování nákupního chování zákazníků, se množství rychloobrátkového zboží, které musel tento on-line supermarket vyprodat či vyhodit, snížilo o více než 70 procent. Jeho šéf Tomáš Jeřábek v rozhovorumimo jiné popisuje, proč ale žádný program sám o sobě správné fungování logistiky a prodejů zboží nezajistí. Do jaké míry podle něj mohou slevové akce podporovat plýtvání potravinami?

Být efektivní, rozpoznat a odstranit zbytečné činnosti, zrychlit pohyb zboží. Pojem "štíhlá výroba a logistika" zavedla japonská Toyota ve svých závodech při výrobě automobilů, kde původně kopírovala americké vzory.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.