Internetové obchody hledají další kanály pro prodej svého zboží. Zejména ve městech je pro ně atraktivní z hlediska služeb zákazníkům i lepšího využití logistiky otevírat showroomy, výdejny objednaného zboží či přímo prodejny. Posledním takovým omnichannelovým počinem je již druhý kamenný obchod prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti Bonami.

Po čtvrt roce od otevření prvního kamenného obchodu na Černém Mostě (psali jsme v tomto článku) spouští Bonami další prodejnu, tentokrát v pražských Letňanech. Pokračuje tak v plánu spustit do konce roku prodejny v Praze, Brně a Bratislavě. Obchod v Letňanech podle firmy umožňuje flexibilnější zacházení s objednávkami, lepší možnosti jejich skladování a samozřejmě také větší nabídku zboží přímo na prodejně.

„V porovnání s Černým Mostem mají prodejna i sklad v Letňanech dvojnásobnou kapacitu, více regálů i možností vystavení zboží, takže nám umožňují odbavit výrazně více objednávek a počet produktů na prodejně tak přesáhne tisícovku,“ říká Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Stejně jako na Černém Mostě, i zde panuje propojení online a offline nakupování v omnichannelové řešení. Nabídka na prodejně je propojena s e-shopem, každý produkt má svůj QR kód a veškeré informace o možnosti objednávání online, jako počet kusů, varianty produktu a samozřejmě i jeho cenu. Kupující může v kamenném obchodě využít poradenství personálu, který ho provede případnou objednávkou. Prodejna slouží vedle možnosti okamžitého nákupu či objednávky také jako výdejna zboží.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66816430-omnichannelova-reseni-jsou-na-postupu-bonami-rozsirilo-sve-prodejni-kanaly-o-dalsi-kamennou-prodejnu