Internetové obchody hledají další kanály pro prodej svého zboží. Zejména ve městech je pro ně atraktivní z hlediska služeb zákazníkům i lepšího využití logistiky otevírat showroomy, výdejny objednaného zboží či přímo prodejny. Posledním takovým omnichannelovým počinem je již druhý kamenný obchod prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti Bonami.

Po čtvrt roce od otevření prvního kamenného obchodu na Černém Mostě (psali jsme v tomto článku) spouští Bonami další prodejnu, tentokrát v pražských Letňanech. Pokračuje tak v plánu spustit do konce roku prodejny v Praze, Brně a Bratislavě. Obchod v Letňanech podle firmy umožňuje flexibilnější zacházení s objednávkami, lepší možnosti jejich skladování a samozřejmě také větší nabídku zboží přímo na prodejně.

„V porovnání s Černým Mostem mají prodejna i sklad v Letňanech dvojnásobnou kapacitu, více regálů i možností vystavení zboží, takže nám umožňují odbavit výrazně více objednávek a počet produktů na prodejně tak přesáhne tisícovku,“ říká Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Stejně jako na Černém Mostě, i zde panuje propojení online a offline nakupování v omnichannelové řešení. Nabídka na prodejně je propojena s e-shopem, každý produkt má svůj QR kód a veškeré informace o možnosti objednávání online, jako počet kusů, varianty produktu a samozřejmě i jeho cenu. Kupující může v kamenném obchodě využít poradenství personálu, který ho provede případnou objednávkou. Prodejna slouží vedle možnosti okamžitého nákupu či objednávky také jako výdejna zboží.

Související