V Příbrami se počátkem října rozjel provoz nového depa PPL. Nahradilo tak staré, které bylo již nevyhovující z kapacitních i konstrukčních důvodů. S kapacitou pro 24 linek dokáže odbavit v jeden den až 4500 zásilek.
Původní depo mělo kapacitu pouze na deset aut. Když zde v roce 2017 otevíralo, vyráželo z něj pouze pět linek a odbavovalo se v průměru 800 zásilek. Nevyhovujícím se časem stalo nejen kvůli rostoucímu objemu balíků a omezenému počtu linek, ale i kvůli svým vysokým rampám pouze pro kamiony a nezatepleným prostorům.
Stavba nového depa v areálu firmy Dorys trvala rok a tyto prostory již plně vyhovují potřebám společnosti. „Věříme, že nejen díky geografickému umístění nového depa, ale i kvůli zefektivnění operačních procesů v průběhu celého dne se nám podaří udržet příčku lídra a zároveň zvýšit kvalitu služeb pro naše stávající a budoucí zákazníky v této lokalitě,“ řekl oblastní provozní ředitel PPL CZ Martin Rejlek.

V současnosti zde průměrně odbaví tři tisíce balíků denně, prostory však zvládnou zpracovat až 4500 zásilek. „Nové depo poskytuje moderní a po všech směrech vyhovující prostory pro předpokládaný kapacitní růst v této lokalitě. Naši síť plánujeme do budoucna i nadále vylepšovat a počet dep navyšovat. Růst trhu e-commerce se pohybuje mílovými kroky dopředu a my jsme odhodlaní být na vše připraveni a nabídnout ty nejlepší služby,“ doplňuje Petr Horák, generální ředitel PPL CZ.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.