Klidové období mezi módními sezonami obvykle trvá jeden až dva měsíce, letos to ale v souvislosti se zvyšujícím se zájmem zákazníků o on-line nakupování měli v pražském skladu skupiny Geis napilno vlastně pořád. Na konci července se ještě expedovaly jarní a letní kolekce a již od 12. srpna začaly přicházet kontejnery s podzimním a zimním zbožím.
Letos začal Geis zajišťovat provoz e-shopu se zbožím značky Timeout. Když na jaře přišel první nápor covidu-19, začaly se zvyšovat též on-line prodeje oblečení. Proto byl sklad doplněn vybraným sortimentem značky Lee Cooper. Skupina Geis v oblasti módního zboží zajišťuje logistické služby pro společnost Great United Trading (GUT), která obchoduje také značku KVL (dříve Kenvelo).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Filip Hubička
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





