Čeká nás obrovský nápor
Více balíků a méně lidí − tak by se asi daly charakterizovat nadcházející dny a týdny. Oproti první vlně covidu-19, kdy Češi začali nakupovat na internetu ve velké míře zejména kvůli lockdownu a s ním spojeným uzavřením obchodů, se v té druhé přidává navíc vánoční sezona. Již od začátku koronakrize nakupují on-line i lidé, kteří to dříve nedělali a natolik si zvykli, že už do kamenných obchodů moc nechodí, i když jsou už otevřené.
Mimo to, že se chtějí vyhnout přenosu viru, s tím mohou souviset i výsledky našeho nejnovějšího průzkumu E-shopper barometer, ze kterého víme, že až 66 procent lidí se snaží nakupováním na e-shopech vyhnout stresu, 79 procent tím šetří čas a 65 procent peníze. V první vlně nám stouply počty balíků během prvních týdnů natolik, že se rovnaly vánoční sezoně, avšak s tím rozdílem, že na tu běžnou se připravujeme několik měsíců dopředu, zatímco teď jsme na to měli pouze 14 dní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





