Balíková sezona vrcholí a lidé v GLS mají plné ruce práce. Co pro vás osobně znamenají balíky?

Já jsem v GLS už 13 let a k logistice jako takové jsem se dostal přes manažerské pozice v automobilovém průmyslu, kde jsem měl na starosti i oblast kvality. To se mi na novém místě hodilo, protože právě kvalita je v pojetí GLS v logistice jedním z klíčových bodů. A balíky jsou pro mě doslova koníčkem. Obor je to relativně mladý, zajímavý a velmi dynamický. Nepřeženu, když řeknu, že práce v tomto oboru se pro mě stala stylem života.

Říkáte, že GLS klade důraz na slovo kvalita. O kvalitě ale hovoří snad každý. Co toto slovo znamená v pojetí GLS?

Chceme být v oblasti kvality jedničkou, a to nejen v Česku, ale i v celé Evropě. Důrazu na kvalitu odpovídá i způsob naší práce, kterým se odlišujeme. Je třeba ale zdůraznit, že kvalita není něco, o čem se dá jen teoreticky mluvit, musí být možné to také vyzkoušet a měřit. A když si vyzkoušíte, kolik máme v ČR procent doručenosti do druhého dne, jak rychle balík dopravíme na druhý konec Evropy, kolik zásilek u nás neskončí v nějakém výdejním místě, aniž by si to příjemce vyžádal, jak rychle a snadno se dovoláte na naši zákaznickou linku − pak porozumíte tomu, co kvalitou myslíme a co jsou pro nás symptomy kvality.

Současně je ovšem třeba uvést, že GLS v České republice působí jako samostatná entita od roku 2005. Letos jsme tedy oslavili 15. výročí. Z toho plyne i určitý odstup za naší konkurencí, která v Česku působí už třeba 20 nebo i 25 let. Tento odstup vyrovnáváme právě kvalitou a spolehlivostí.

Letošní rok byl pro balíkáře zvláštní v tom, že ho výrazně ovlivnila koronavirová krize. Jak se z vašeho hlediska v letošním roce vyvíjely přepravy balíků?

Již v jarních měsících jsme zaznamenali objemy balíků, které převýšily i rekordy z nejvytíženějších dní loňských Vánoc. V říjnu jsme toto loňské denní maximum přepravených balíků z posledního předvánočního týdne překonali dvakrát a za první dva listopadové týdny hned šestkrát.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.