Boxy Skupiny COOP jsou rozděleny na dvě části, polovina je chlazená, určená čistě pro potřeby on-line prodeje potravin, druhá polovina je nechlazená, určená je pro jiné druhy zboží či balíků. Na tuto část hledá COOP partnera, mezi kandidáty je i Česká pošta. Obě poloviny mají po devíti výdejních oknech. K otevření zákazník může použít PIN kód nebo přiložit čárový kód ze své objednávky. "Smyslem je přinést lidem v regionech komfort vyzvednutí objednávky 24 hodin denně," říká šéf marketingu a rozvoje Skupiny COOP Lukáš Němčík.
Box je z plechu, izolací a plastů, jeho rozměry jsou 3,8 x 2,3 x 0,9 metru, z čelní části je chráněn stříškou a osvětlen dvěma lampami.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Filip Hubička
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





