Pro on-line supermarket je spolupráce s Alzou.cz dalším krokem, jak mimo své Rohlik Pointy rozšířit místa k vyzvednutí nákupu. Alza.cz zase maximalizuje využití kapacity již vybudovaných výdejních schránek. „Využitím AlzaBoxů v podstatě ze dne na den rozšiřujeme dostupnost nákupů z Rohlíku,” říká šéf Rohlik.cz pro tuzemský trh Petr Pavlík.

„Naši síť AlzaBoxů neustále rozšiřujeme a postupně ji otevíráme i dalším hráčům na trhu. Spojení s Rohlíkem nám dává velký smysl, sortiment obou e-shopů se vzájemně doplňuje, a zákazník si tak může jednoduše vše vyzvednout na jednom místě,“ komentuje spolupráci Jan Moudřík, ředitel expanze a facility management Alza.cz a dodává: „Snažíme se být zároveň i ekologicky zodpovědní. Nedává smysl, aby každý stavěl boxy pro sebe a ty nebyly maximálně využívané.”

AlzaBoxy jsou pro nákupy z Rohlíku speciálně uzpůsobené. Do schránek určených pro doručování objednávek jsou umístěné tzv. coolboxy, které dokážou udržet potraviny dostatečně vychlazené až čtyři hodiny. Nakupující si tak touto cestou mohou nechat doručit i objednávky obsahující zboží vyžadující nepřetržitý chladící řetězec včetně mražených potravin. Nákup je potřeba z AlzaBoxu vyzvednout do tří hodin od naskladnění, v případě nevyzvednutí se zboží vrací zpět do skladu.

AlzaBoxy, ze kterých je možné vyzvednout nákup z Rohlíku, najdou zákazníci na bezmála 50 místech v Česku. Dvě desítky z nich se on-line supermarketu otevřou v Praze – například v Obchodním centru Stromovka, Obchodním centru Palladium, v Galerii Myšák nebo u kina Cinestar na Smíchově. Tři další pak zákazníci najdou nově v Brně. Celý seznam AlzaBoxů, do kterých je možné objednat nákup z Rohlíku, najdou zákazníci na www.rohlik.cz v záložce „Kam vám nákup dovezeme“.

Rohlík také v současnosti provozuje téměř 40 Rohlik Pointů, jejichž síť neustále rozšiřuje.

Související