Začátkem letošního roku prodloužily Gefco a Renault Group dohodu o tocích hotových vozidel – FVL – na trasách v Rumunsku s pokračováním do Itálie a Belgie. Rozšířená spolupráce umožnila rozvoj synergií sloučením dvou toků (Mioveni – přístav Constanta a Constanta – Bukurešť) do jedné zpáteční cesty. 

Změna se dotkla rovněž silničních přeprav z přístavu, které nyní probíhají po železnici. Vyšší kapacita vlaků umožňuje přepravit až 700 vozidel současně a nahrazení 37 procent nákladní silniční dopravy železnicí také vedlo k významnému snížení emisí oxidu uhličitého.

Kromě rozšíření spolupráce pro toky Mioveni – Constanta a Constanta – Bukurešť si Gefco Rumunsko zachovalo exportní toky hotových vozidel do Itálie a Belgie, kde jsou automobily distribuovány na více trhů. V rámci zajištění těchto toků vypravuje Gefco Rumunsko v průměru tři vlaky týdně.

V roce 2020 přepravilo Gefco Rumunsko pro Renault Group a Dacia 105 tisíc vozidel. Zůstává lídrem na rumunském trhu FVL a přepraví průměrně více než 300 aut denně.

„Tento růst je především o postupném kvalitativním vývoji uvedl,“ Bogdan Ionita, generální ředitel Gefco Rumunsko. „Jde nám o to jednat jako jeden tým se zákazníkem a co nejlépe využít zdroje, které máme k dispozici, k zavedení optimalizace, synergie a snížení oxidu uhličitého na národní úrovni.“

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66931420-rozsirena-spoluprace-gefco-s-renault-group-v-rumunsku-vytvari-nove-synergie-vetsi-vyuziti-zeleznice-snizilo-emise-oxidu-uhliciteho