Takzvaný koncept phygital (spojení fyzického světa a digitálního prostředí), který Nanovo implementuje, kombinuje výhody on-line nakupování s komfortem a zázemím moderní prodejny. Nanovo využívá in-store digitální technologie a současně prostředí i procesy typické pro nakupování ve fyzickém světě.

Místo regálů s oblečením a botami tak zákazníci v prodejně najdou velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží přesně podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a samozřejmě si je také ihned mohou vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

„Prodejna, kterou jsme v Praze představili, je naší první realizací mimo domovské Polsko. Partnerství s Modivu však premiéru nemá, společnou zkušenost jsme získali již v minulém roce, kdy jsme otevřeli první prodejnu ve Varšavě,” řekl Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, který se slavnostního otevření osobně zúčastnil.

„Silně věříme omnichannelu. On-line a off-line kanály se vzájemně posilují a mohou vytvořit skvělý synergický efekt. Na jednom místě tak kombinujeme benefity off-line a on-line nakupování. Rychlé doručení, široká nabídka, pohodlné možnosti vrácení zboží i možnost si vše vyzkoušet, to je zcela nová nákupní zkušenost, která v Polsku způsobila revoluci v módním průmyslu,“ dodal Mikołaj Wezdecki, člen představenstva a e-commerce director v Eobuwie.pl.

V pražské prodejně o rozloze 1800 metrů čtverečních čeká na zákazníky přes 100 tisíc produktů dostupných přímo na místě, jež si mohou vybrat na některém ze 51 tabletů. K dispozici je nyní devět interaktivních zkušebních kabinek, kam jsou do tří minut od objednání doručeny vybrané produkty ze skladu situovaného přímo v obchodě. I v hypermoderním a digitalizovaném obchodě ale bude k dispozici také „živý” 80členný personál (nyní je zde okolo čtyřech desítek zaměstnanců). Na prodejně je rovněž instalována výdejna zboží objednaného přes internet, od září bude garantovat doruščení objednávek po celé Praze do 90 minut.

Kromě spolupráce se značkami Modivo a Eobuv.cz má za sebou Nanovo řadu úspěšných projektů s předními hráči maloobchodního trhu, v Česku například Sephora, Cinema City či CCC, v Polsku pak PKO Bank Polski, Żabka, Decathlon, O bag, mBank, Costa, McDonald’s a další. Během pandemie covidu-19 spustilo pro řadu veřejných prostor v Polsku Nanovo Care station a Nanovo Check point.