Globální brandová kampaň logistické společnosti Deutsche Post DHL Group má zdůraznit její pozici na logistickém trhu v oblasti e-commerce. DHL podporuje přepravu v rostoucím odvětví e-commerce a přináší firmám také poradenství pro orientaci ve světě on-line obchodování.

Kampaň zahrnuje neobvykle vytvořený televizní spot, který přitahuje pozornost pomocí technik kombinovaných médií vytvářejících vizuální schémata. V kombinaci s komentářem britského herce Toma Hollandera známého z filmu Piráti z Karibiku rýmem vysvětluje, jak se e-commerce za posledních několik let rychle rozrostla. 

Příběh sleduje on-line nakupování od raných dob, kdy maloobchodník a dopravce snadno sledoval a uspokojoval poptávku, až k tomu, jak se online nakupování stalo zavedenou, téměř rutinní součástí každodenního života.

Tom Hollander v klipu DHL vysvětluje, jak se e-commerce za posledních několik let rychle rozrostla

DHL chce v kampani upozornit, že může pomoci firmám vypořádat se s vysokou poptávkou. Kromě televizního spotu, se kampaň bude k vidění ve více než 30 zemích napříč digitálními kanály, a to jak v podobě digitálních bannerů, videoreklam, tak i tiskových reklam. Tento koncept pro DHL vyvinula hlavní kreativní agentura 180Amsterdam.

Rychlý vývoj e-commerce výrazně posílila pandemie covidu-19, která posunula digitalizaci tak daleko, že v DHL během několika měsíců zaznamenali vývoj jako téměř za poslední desetiletí. Stávající online obchody se rozrostly, a současně některé společnosti vstoupily poprvé do online maloobchodního prodeje.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66961080-v-nove-brandove-kampani-dhl-promlouva-herec-tom-hollander-vypravi-pribeh-o-historii-online-nakupovani-a-jeho-rychlem-rozvoji