Globální brandová kampaň logistické společnosti Deutsche Post DHL Group má zdůraznit její pozici na logistickém trhu v oblasti e-commerce. DHL podporuje přepravu v rostoucím odvětví e-commerce a přináší firmám také poradenství pro orientaci ve světě on-line obchodování.

Kampaň zahrnuje neobvykle vytvořený televizní spot, který přitahuje pozornost pomocí technik kombinovaných médií vytvářejících vizuální schémata. V kombinaci s komentářem britského herce Toma Hollandera známého z filmu Piráti z Karibiku rýmem vysvětluje, jak se e-commerce za posledních několik let rychle rozrostla. 

Příběh sleduje on-line nakupování od raných dob, kdy maloobchodník a dopravce snadno sledoval a uspokojoval poptávku, až k tomu, jak se online nakupování stalo zavedenou, téměř rutinní součástí každodenního života.

DHL chce v kampani upozornit, že může pomoci firmám vypořádat se s vysokou poptávkou. Kromě televizního spotu, se kampaň bude k vidění ve více než 30 zemích napříč digitálními kanály, a to jak v podobě digitálních bannerů, videoreklam, tak i tiskových reklam. Tento koncept pro DHL vyvinula hlavní kreativní agentura 180Amsterdam.

Rychlý vývoj e-commerce výrazně posílila pandemie covidu-19, která posunula digitalizaci tak daleko, že v DHL během několika měsíců zaznamenali vývoj jako téměř za poslední desetiletí. Stávající online obchody se rozrostly, a současně některé společnosti vstoupily poprvé do online maloobchodního prodeje.