Komunikace mezi e-shopy, balíkovými službami a konečnými zákazníky se neustále zlepšuje, přesto nakupující bývají při doručování zásilek mimo udané adresy. Pro tyto případy existují kamenné výdejny, balíkomaty či jiné výdejní boxy, a nově také možnost nechat si objednané zboží jednoduše doručit do zaparkovaného auta.

Záměr uskutečnit tento projekt ohlásilo vývojářské studio Škoda Auto DigiLab na jaře 2019, tehdy ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz a Rohlík.cz, a loni o něm v letním dvoučísle Logistiky hovořil také Daniel Tinz, provozní ředitel skupiny Packeta, jež je majitelem logisticko-technologické firmy Zásilkovna.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.