Komunikace mezi e-shopy, balíkovými službami a konečnými zákazníky se neustále zlepšuje, přesto nakupující bývají při doručování zásilek mimo udané adresy. Pro tyto případy existují kamenné výdejny, balíkomaty či jiné výdejní boxy, a nově také možnost nechat si objednané zboží jednoduše doručit do zaparkovaného auta.
Záměr uskutečnit tento projekt ohlásilo vývojářské studio Škoda Auto DigiLab na jaře 2019, tehdy ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz a Rohlík.cz, a loni o něm v letním dvoučísle Logistiky hovořil také Daniel Tinz, provozní ředitel skupiny Packeta, jež je majitelem logisticko-technologické firmy Zásilkovna.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Filip Hubička
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





