Komunikace mezi e-shopy, balíkovými službami a konečnými zákazníky se neustále zlepšuje, přesto nakupující bývají při doručování zásilek mimo udané adresy. Pro tyto případy existují kamenné výdejny, balíkomaty či jiné výdejní boxy, a nově také možnost nechat si objednané zboží jednoduše doručit do zaparkovaného auta.
Záměr uskutečnit tento projekt ohlásilo vývojářské studio Škoda Auto DigiLab na jaře 2019, tehdy ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz a Rohlík.cz, a loni o něm v letním dvoučísle Logistiky hovořil také Daniel Tinz, provozní ředitel skupiny Packeta, jež je majitelem logisticko-technologické firmy Zásilkovna.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později