Poskytovatel e-shopové platformy Shoptet spustila pro svých více než 28 tisíc klientů unikátní platební bránu Shoptet Pay. Ta má zefektivnit jejich podnikání a pomoci růst malým a středním e-shopům.

Jednoduché ovládání, podpora rozvoje byznysu a zjednodušení prodeje patří mezi faktory, které e-shopaři nejčastěji řeší při výběru vhodné platební brány. Chtějí ušetřit čas. Společnost Shoptet se proto rozhodla vytvořit vlastní platební bránu, která bude požadavky podnikatelů splňovat.

„Je pro nás klíčové pomáhat s růstem businessu našeho zákazníka, chceme mu jednak zjednodušit ovládání svého e-shopu a je i v našem zájmu, aby se mu dařilo. Zisk je totiž pro většinu podnikatelů primární cíl a způsob platby ho může výrazně ovlivnit. Kromě toho jsme v oblasti platebních bran naráželi na limity, které jsme pro naše e-shopaře chtěli odstranit,“ komentuje rozhodnutí CEO Shoptetu Samuel Huba.

Platební brána Shoptet Pay je plně integrovaná do e-shopové platformy Shoptetu. „Díky tomu získá podnikatel okamžitý přístup k aktuálnímu stavu zásob, objednávek, reklamací, účetních výpisů i stavu plateb, což považujeme za velkou konkurenční výhodu,“ komentuje Huba. Zároveň dodává, že cílem jednotného ekosystému je ušetřit e-shopařům čas, který budou moci věnovat rozvoji svého businessu. A navíc mít své cashflow více pod kontrolou.

Za službu Shoptet Pay se neplatrí žádné poplatky. „Pokud se e-shopařům nebude byznysově dařit a neuskuteční dostatečné množství prodejů, nemusí za Shoptet Pay vůbec nic platit,“ představuje velký benefit platební brány Huba. Hlavním důvodem je snaha Shoptetu co nejvíce zjednodušit prodeje svým klientům i jejich zákazníkům, kteří budou moci nakoupit pomocí jediného kliku.

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří například napojení na ekonomické systémy, různé platební metotody, ale také propojení s nástroji pro marketing nebo skladové hospodářství.

Související