Přestože pandemie a s ní spojená práce z domu vloni snížily zájem Čechů o kosmetické výrobky, jejich prodeje po internetu jsou naopak na vzestupu. Stále více zákazníků totiž vybírá i specializované produkty online a jednotliví výrobci jim vycházejí vstříc. Nové možnosti nákupu přináší i česká kosmetická jednička Ryor, která se na exkluzivní spolupráci domluvila s on-line supermarketem Košík.cz. Výrobky Ryor spolu s dalším nákupem přiveze Košík na jakoukoli adresu v Česku.

Ryor na Košíku nabídne rovnou více než stovku nejoblíbenějších produktů. Zákazníci tak spolu s potravinami a dalšími potřebami pro domácnost nakoupí krémy, peelingy, masky, dekorativní kosmetiku, deodoranty nebo dárkové sady. Nabídka produktů Ryor na Košíku se bude postupně rozšiřovat i na základě zpětné vazby od zákazníků.

„Lidé se během uplynulého roku a půl naučili nakupovat kosmetiku on-line. Na Košíku se stala běžnou součást nákupů a zájem o ni meziročně vzrostl o třetinu. Jasně jsme sledovali posun k bio a přírodní kosmetice, a proto jsme rádi, že jsme se domluvili na exkluzivní spolupráci s tak kvalitní značkou, jakou je Ryor. Společně umožníme naplňovat naši vizi – přivézt v jedné tašce vše, co zákazník a jeho domácnost potřebuje,“ doplňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Značka Ryor vyrábí přírodní kosmetiku už 30 let a patří mezi největší výrobce v České republice. Společnost díky stabilnímu zázemí zvládla i nelehké období koronakrize, kdy se naplno ukázal význam online prodejního kanálu v podobě vlastního e-shopu. Online prodej chce nyní Ryor dále posilovat i díky spolupráci s Košíkem.

„Dlouhodobě se snažíme být značkou dostupnou pro všechny a nabízet takové portfolio produktů, které umožní kvalitní a komplexní péči o pleť. Jsem ráda, že díky spolupráci s Košíkem můžeme naše produkty nabídnout širšímu okruhu zákazníků, kteří naše produkty vyhledávají na internetu stále častěji,“ dodává Jana Stránská, obchodní ředitelka společnosti Ryor.

Již v červnu společnost Košík oznámila spolupráci se značkou Marks & Spencer a zařadila do prodeje vybraný sortiment kosmetiky a oblečení.

Ztrychlení dodávky nákupů

On-line supermarket Košík.cz tento týden oznámil také zrychlení dodávky svých nákupů. Celých 60 procent pražských a středočeských domácností doveze nově nákup už za 120 minut od objednání, na Plzeňsku a Liberecku pak už od čtyř hodin. Košík.cz se tak dostává na hodnoty, které jeho šéf Tomáš Jeřábek sám nazývá tržním standardem. A proto chce jít ještě níže. „Mou osobní ambicí je dostat se už brzy na území celé Prahy na 99 minut od objednání,” zmiňuje Tomáš Jeřábek.

Zrychlení v regionech je pro Košík zásadní, pokud chce získávat nové zákazníky. „Rovnice je jednoduchá. Doručení do druhého dne oslovuje zákazníky, kteří nakupují párkrát do měsíce. Doručení do několika hodin osloví zákazníky, kteří nakupují několikrát týdně,“ dodává Tomáš Jeřábek.

Související