Uplynulé měsíce spojené s koronavirovou pandemií přinesly do oblasti maloobchodního prodeje a související logistiky značné změny. Dominujícím trendem se stal růst e‑commerce, který započal už řadu let předtím, ale nyní získal výrazný impulz.
„Ještě před pandemií většina firem na trhu B2C zvažovala ve svých strategických úvahách přechod na omnichannel,“ vysvětluje Petr Jirsák z katedry logistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. „Ale restrikce spojené s pandemií covidu‑19 nastolily novou realitu a každý, kdo chtěl prodávat a spadal do kategorie zavřených provozů, musel zajistit přechod na e‑commerce. Preference e‑commerce byla a je znatelná i u zákazníků, kteří měli obavy z nakupování v kamenných obchodech kvůli vyššímu nebezpečí nákazy.“
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111