Společnost Dormer Pramet, výrobce obráběcích nástrojů, zprovoznil na platformě SAP Commerce Cloud nový e-commerce portál pro B2B prodej a podporu zákazníků. Projekt, který realizovala partnerská společnost ACTUM Digital, ovlivní nákupní zkušenost pro desítky tisíc zákazníků v celkem 70 zemích po celém světě. V tuto chvíli on-line služba funguje v České republice, na Slovensku a Ukrajině, v Maďarsku, Rumunsku, Polsku, Německu a Turecku. Do března 2022 dojde k zapojení ostatních zemí.

K vybudování nového e-commerce portálu přiměl společnost Dormer Pramet zejména rostoucí zájem zákazníků o on-line nakupování a přístup k důležitým informacím od výrobce. Jde například o doporučení nástrojů pro obrábění, které pomáhá zvolit nákladově nejefektivnější řešení, návody na použití nástrojů a jejich správné nastavení nebo o ceny a skladovou dostupnost v reálném čase.

„Náš první neúspěšný pokus o online portál nás stál tři roky života, ale poučili jsme se a nyní se nám podařilo celý projekt realizovat během devíti měsíců. Vnímáme to jako investici do naší obchodní strategie a jsme si vědomi toho, že jde o nekončící proces, protože svět se mění a je potřeba na to reagovat,“ říká Marek Černý, IT ředitel výrobní společnosti Dormer Pramet. Nový portál zapadá do firemního konceptu Chytrá společnost, který propojuje obchodní strategii, lidi a technologie.

Dodavatel nového řešení, společnost Actum Digital, nahradil stávající e-shop cloudovým řešením na platformě SAP Commerce Cloud. Ta poskytuje společnosti Dormer Pramet potřebné funkce, jako je správa webového obsahu, správa produktů, vyhledávání, správa objednávek a mnoho dalšího.

„Během návrhu a implementace jsme se přednostně zaměřili na rychlé uvedení do provozu. Kvůli tomu jsme projekt rozdělili na dvě fáze. V první fázi jsme spustili portál v osmi zemích a následně jsme přidali zbývající. Rozvoj portálu bude pokračovat, protože zákazník se rozhodl pro řešení umožňující nepřetržitý a agilní rozvoj,“ říká Michal Fedorko, Division Delivery Manager ze společnosti Actum Digital.

Platforma SAP Commerce Cloud podporuje širokou škálu obchodních modelů a lze ji plně přizpůsobit potřebám společností i jejich zákazníků. Díky robustním funkcím pro správu obsahu umožňuje provozovat rozsáhlé produktové katalogy. Postará se o zjednodušení prodejních i nákupních procesů na moderní a agilní platformě elektronického obchodování. Díky škálovatelnosti a spolehlivosti řešení SAP podporuje budování loajality zákazníků kdykoli, kdekoli a na jakémkoli zařízení.

„V současné době jsme svědky velké konzumerizace B2B segmentu. Lidé i zde totiž oprávněně očekávají podobný zážitek, na jaký jsou zvyklí z B2C. Zároveň v B2B roste strategická důležitost poskytování služeb s přidanou hodnotou na úkor pouhého prodeje produktů. Naše platforma SAP Commerce Cloud může B2B společnosti ve všech těchto aspektech plně a pružně podpořit,“ říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR, a dodává: „Tento projekt potvrdil důležitost dvou trendů, a sice správného načasování a odbornosti. Nejde totiž jen o implementaci technického řešení, ale i o výběr vhodného partnera, který zákazníka úspěšně provede celým procesem. Jsem velmi ráda, že zkušená digitální agentura Actum Digital s námi spojila své síly.“

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67007140-vyrobce-obrabecich-nastroju-dormer-pramet-otevrel-on-line-sluzbu-na-platforme-sap-commerce-cloud-eviduje-i-skladovou-dostupnost-nastroju