Zalando, přední evropská on-line platforma pro módu a životní styl, rozšiřuje svou nabídku českým zákazníkům skrze novou spolupráci s místní logistickou a technologickou společností Zásilkovna. Prostřednictvím nové spolupráce, kterou obě společnosti poprvé oznámily v polovině listopadu, Zalando reaguje na zvyšující se poptávku Čechů v oblasti doručování a nabízí jim více možností - zejména doručování a vrácení prostřednictvím sítě výdejních míst a boxů. Podle místního průzkumu e-commerce se v posledních třech letech počet Čechů, kteří si nejčastěji vyzvedávají své objednávky na výdejních místech, zvýšil z 19 procent na 27 procent. Samoobslužných boxy se nyní těší oblibě u šesti procent lidí.
Zákazníci z České republiky tak nyní mohou při objednávání ze Zalanda využít doručovací sítě Zásilkovny, která zahrnuje 1500 boxů a 4700 výdejních míst, ta jsou jim k dispozici také pro vrácení zboží. Kromě výdejních míst a samoobslužných boxů Zásilkovna posílí také kurýrní služby Zalanda pro doručování balíčků domů. Vzhledem k dlouhodobým platebním preferencím Čechů Zalando umožní platbu dobírkou i při doručení objednávky Zásilkovnou, a to i pro zásilky doručené do výdejních míst a boxů; tato možnost je v současné době dostupná pro zásilky, které jsou doručeny prostřednictvím dalšího českého partnera Zalanda, společnosti PPL.
„V Zalandu si uvědomujeme místní charakteristiky každého z 23 trhů, na kterých působíme, a jedinečnosti našich více než 46 milionů zákazníků, které oblékáme od hlavy až k patě. Našim zákazníkům aktivně nasloucháme a reagujeme na jejich přání a potřeby za pomoci silných lokálních partnerů, jako je právě Zásilkovna. Tímto novým partnerstvím nám navíc bude umožněno ještě dále rozšířit naši nabídku na českém trhu a dosáhnout maximálního pohodlí pro naše zákazníky,“ říká Daniel Rogiński, generální manažer Zalanda pro Polsko a Českou republiku.
„Mám velkou radost, že Zásilkovna navázala spolupráci s přední evropskou online platformou pro módu a životní styl. Zalando je jednou z nejoblíbenějších nákupních destinací s módou v České republice. Věřím tedy, že naše spolupráce potěší miliony spokojených zákazníků jak Zásilkovny, tak i Zalanda,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika

Logistika č. 1/2025





