Silvestr potvrdil trend, kdy si Češi zvykli objednávat si jídlo z restaurace až domů. Oproti roku 2019 představuje jde o 114procentní nárůst počtu objednávek. Ve srovnání s rokem 2020, kdy byla špička doručování v odpoledních hodinách a navečer, se letos největší počet objednávek přesunul k obědu. „Zájem zákazníků se v poslední den loňského roku přesunul do doby oběda, největší počet objednávek jsme zaznamenali mezi jedenáctou a čtrnáctou hodinou,“ říká ředitelka marketingu Dáme jídlo Kristína Poláková.

Doba doručení: do 20 minut

Vlastní síť on-line supermarketů Dáme market představuje v rámci platformy Dáme jídlo možnost nákupu do několika minut od objednání z celkem 11 skladů v Česku. Zájem o nákupy prostřednictvím Dáme market byl na Silvestra téměř třikrát větší než v běžném období. Podíl nákupů z Dáme market a partnerských obchodů představoval na Silvestra 11 procent všech objednávek prostřednictvím Dáme jídlo. Průměrná doba doručení nákupu byla 15 až 20 minut.

Související

Nejvíce zákazníci nakupovali pečivo a ovoce. Oproti běžnému období se mezi nejvíce objednávané položky zařadil alkohol, a to jak pivo a víno, tak přísady do míchaných nápojů jako cola nebo tonic. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu objednávek alkoholu o 80 procent.

Související