Společnost Skladon poskytující outsourcing logistiky (pro e-commerce a výrobní firmy prodávající zboží on-line) plánuje velké změny, a to nejen v personální oblasti.
Dosavadního CBO a spoluzakladatele Patrika Babince střídá na pozici vedoucího obchodu Michal Tyleček, který tak bude mít prostor využít své sedmileté zkušenosti z e-commerce logistiky. „Patrik se tímto krokem posouvá na pozici vedoucího oddělení marketingu a produktu, kde bude zodpovědný zejména za zkvalitňování našich služeb pro potřeby dalšího růstu našich klientů,“ informoval Logistiku marketinkový manažer Skladonu Tomáš Kohút.
„Těžíme z toho, že je Michal Tyleček ve firmě od úplných začátků, vzhledem ke své profesní historii skvěle rozumí jak produktu, tak i potřebám našich klientů. Z důvodu našeho rychlého růstu a plánované zahraniční expanzi stoupají nároky na produkt samotný, proto jsme se rozhodli vyčlenit samostatný tým pro produktový vývoj a v roce 2022 připravíme hned několik změn pro naše klienty,“ dodal Patrik Babinec.
Společnost Skladon založili Konstantin Margaretis a Patrik Babinec v roce 2015 po výhře ve start-upové soutěži Brilliant Young Entrepreneurs. Později se k nim přidal také třetí ze zakladatelů Miloš Halecký. V následujícím roce otevřeli první sklad a začali poskytovat fulfillmentové služby pro první klienty. Postupnou expanzí začali vyvíjet také vlastní aplikaci, která klientům usnadňuje orientaci a práci se skladovými zásobami, objednávkami, vratkami či reklamacemi. Díky stále rostoucí poptávce přistoupili ke komplexnímu řešení fulfillmentových služeb a vytvořili moderní zázemí v průmyslové hale v obci Mošnov u ostravského letiště s aktuální rozlohou 10 tisíc metrů čtverečních.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika

Logistika č. 2/2025





