Společnost PPL získala prestižní ocenění Top Employer a rovněž se může pyšnit certifikací Great Place to Work. „Jsme velice potěšeni a zároveň pyšní na to, že PPL získalo tyto dvě mezinárodně uznávané certifikace. Rok 2021 byl plný výzev a z pohledu přepravených zásilek opět rekordní, našim zákazníkům jsme doručili 55 milionů zásilek. Jsme si vědomi, že poskytování kvalitní profesionální služby není samozřejmostí, zejména pak v posledních náročných letech. Přes technické vymoženosti a inovace jsou to právě naši kolegové a kolegyně napříč organizací PPL, kdo dává naší službě tvář, emoce a všudypřítomnou vášeň. Úspěchy naší společnosti jsou hlavně zásluhou skvělých lidí v PPL, kteří vytvářejí přátelské pracovní prostředí, v jehož středu zájmu stojí náš zákazník,“ uvádí CEO PPL Petr Horák.
Průzkum Top Employer zkoumá šest oblastí souvisejících s lidskými zdroji, přičemž se zaměřuje na témata z této oblasti včetně strategie, pracovního prostředí, získávání talentů, vzdělávání, rozmanitosti a inkluze a další.
„Ohlédneme-li se zpět za dvěma náročnými roky, které kladly na organizace po celém světě obrovské nároky, můžeme říct, že společnost PPL ukázala, že zaměstnanci jsou pro ni klíčoví, a zároveň se jí úspěšně daří řešit výzvy měnícího se světa,“ uvádí generální ředitel organizace Top Employers Institut David Plink.
Organizace Top Employers Institute představuje celosvětovou autoritu při oceňování vynikajícího přístupu k práci se zaměstnanci. Instituce byla založena před více než třiceti lety a od té doby certifikovala přes 1857 organizací ve 123 zemích nebo regionech. Zaměstnavatelé, kteří získali ocenění Top Employer, mají pozitivní vliv na životy více než 8 milionů zaměstnanců po celém světě.
PPL nedávno získala i roční certifikaci Great Place to Work, která je udělována na základě nezávislé anonymní zpětné vazby od zaměstnanců a analýzy činností a programů uskutečňovaných v oblasti lidských zdrojů. Organizace Great Place to Work uděluje každoročně certifikaci vynikajícím mezinárodním, národním či regionálním zaměstnavatelům. Tento institut se sídlem v Kolíně nad Rýnem byl založen v roce 2002.
„Dobří zaměstnavatelé mají jedno společné. Ctí závazek důvěryhodného a spravedlivého vedení lidí a aktivní péče o zaměstnance. Významnými součástmi firemní kultury jsou respekt, důvěra a týmový duch,“ říká Sebastian Diefenbach, manažer oddělení zákaznického poradenství v organizaci Great Place to Work.
„Jsme nesmírně rádi, že nás zaměstnanci v anonymním průzkumu hodnotili tak vysoko. Certifikace Great Place to Work nám navíc poskytuje cenné podněty, na jejichž základě se můžeme jako zaměstnavatel dále rozvíjet,“ dodává CEO PPL Petr Horák.