Operátor Wedo v loňském roce výrazně rozšířil počet výdejních míst i kurýrů, začal zásilky doručovat do výdejních boxů a navýšil počty přepravených zásilek. „V růstu a rozšiřování distribuční sítě budeme pokračovat i letos. Především se ale zaměříme na zrychlení a zjednodušení celého procesu doručení zásilky a zlepšování zákaznické zkušenosti,“ uvedl generální ředitel Wedo Daniel Mareš.

Hlavní letošní investicí Wedo je jarní spuštění superhubu v Ostředku, který výrazně navýší přepravní kapacity operátora. Montáž jedné z nejvýkonnějších třídících linek (tzv. botičkový sortier) v České republice tui začala jiýž loni v listopadu. „Připravujeme jedno z nejmodernějších a nejvýkonnějších překladišť v České republice. Spuštěním superhubu nejen násobně zvýšíme naši kapacitu, ale zcela změníme styl našeho fungování. A právě moderní třídící linka, kterou není začínáme dávat dohromady, bude srdcem i mozkem celé budovy,“  řekl Daniel Mareš.

Wedo ale zároveň chystá řadu novinek vedoucích především k jednoduššímu kontaktu s klientem, tou hlavní z nich bude vytvoření klientské aplikace. Už nyní přitom Wedo představuje několik dílčích novinek.

Související

Na webových stránkách Wedo je nově k dispozici „semafor“ ukazující vytíženost všech 14 regionálních dep.

„Naším cílem je samozřejmě svítit neustále zeleně, a Ostředek nám v tom hodně pomůže. V době zvýšeného provozu, typicky např. před Vánoci, může být semafor jednoduchým pomocníkem pro klienty tak, aby si udělali rychlou představu, jak dlouho může doručení zásilky trvat,“ vysvětlil Daniel Mareš.

Další aktuální novinkou je spuštění chatbota pojmenovaného Wendy. Mimo jiné pomůže dohledat klientům stav zásilky, provést změny v doručení nebo vyřeší nejčastější dotazy. Už před Vánoci přitom Wedo spustilo i formulář zpětné vazby umožňující identifikovat nejčastější zádrhely a rychle je vyřešit.

Wedo se také připojilo k nově otevřenému cyklodepu na pražském Andělu. „Doručování zásilek prostřednictvím kol je zajímavou možností pro centra měst Už před Vánoci jsme v centru Prahy posílili kapacity prostřednictvím elektrokol, připojení k cyklodepu je tak jen logickým pokračováním tohoto způsobu doručování. Navíc Praha 5 patří mezi naše nejvytíženější místa, předpokládáme, že prostřednictvím kol rozvezeme už od počátku několik desítek zásilek denně,“ dodal Daniel Mareš.

Související