Logistická společnost Gefco upravila ve své kolínské pobočce pro společnost Mountfield postprodukčně pět desítek lehkých užitkových vozů, které následně doručila do 23 míst určení v České republice a na Slovensku. 

Celkem 51 lehkých užitkových vozů typu Ford Transit bylo přepraveno do kolínské pobočky Gefco, upraveno a následně distribuováno na 23 míst v České republice a na Slovensku. Gefco zajistilo úpravy vozů a automobily v cílových destinacích předalo koncovému klientovi do tří týdnů od data objednávky.

„Jsme hrdi, že jsme již od roku 2018 partnerem renomované české značky Mountfield a že tato jednička v oblasti zahradní techniky využívá postprodukční úpravy interiérů i exteriérů svých flotil realizované právě u nás,“ uvedl Miloš Mrázek, ředitel logistiky hotových vozů pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Gefco je stále častěji partnerem pro realizaci úprav a přípravu rozsáhlých firemních flotil, poptávka po postprodukčních operacích dlouhodobě roste. V minulosti společnost upravila stovky vozů pro největšího českého poskytovatele listovních služeb (v listopadu 2020 jsme psali, že více než tisíc lehkých užitkových vozů přepravila České poště do 12 dep), na Slovensku pak flotily policie a pošty. Postprodukčním operacím se společnost Gefco v České republice věnuje již 15 let.

Související

Velkou přidanou hodnotou společnosti Gefco je know-how získané díky spolupráci se všemi předními producenty vozů v regionu a nabízí provedení široké škály úprav v krátkém čase.

Zakázku pro Mountfield realizoval tým expertů z kolínské pobočky společnosti Gefco specializující se právě na postprodukční úpravy nových vozů a remarketing ojetých aut. Objednané úpravy byly provedeny jak v interiéru, tak i na exteriéru vozidel. Jednalo se například o technickou přípravu vozů, výměnu pneumatik za zimní a dodání sad koberců do interiéru vozů. Součástí dodávky bylo také doplnění pohonných hmot, instalace brandingu a koordinace montáže GPS. U všech vozů byla provedena také příprava před doručením, tzv. PDI (Pre-delivery Inspection) s doplněním kompletní sady návodů k použití.

„Prvními našimi klienty byli přímo producenti automobilů, pro které jsme dělali úpravy menších sérií nových aut, které se nevyplatí realizovat přímo na výrobní lince,“ vzpomíná na začátky úprav u nových vozů Miloš Mrázek. Zatímco úpravy exteriéru jsou převážně designového charakteru – branding firemních vozů a limitovaných edic, instalace v interiéru mají hlavně zvýšit komfort užívání vozu a prodloužit jeho užitnou dobu.

„Na všechny úpravy, které u nás realizujeme, jsou pracovníci speciálně vyškoleni a kvalita instalací je tedy stejná, jako v případě realizace přímo na výrobní lince,“ dodává Miloš Mrázek. Z kolínské pobočky plánuje firma, vzhledem k jejímu zázemí a strategické poloze, v budoucnosti odbavovat i rozsáhlé mezinárodní zakázky.

Související