Gebrüder Weiss se stal držitelem Duhového delfína, ocenění Ceny prezidia České marketingové společnosti udělované za mimořádné aktivity a inovativní marketingové projekty realizované v roce 2021. „Máme obrovskou radost, že právě projekt 100 kroků zpátky do života na podporu peer programu České asociace paraplegiků CZEPA si vysloužil ocenění od expertů v oboru marketingu a komunikace,“ uvádí Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

17. ročník odborné soutěže zaměřené na hledání nových cest a využívání neobvyklých příležitostí v komunikaci a marketingu i letos poukázal na neutuchající kreativitu, která má na území České republiky a v komunikaci českých i globálních společností, či jejich místních poboček, svoje tradiční a nezastupitelné místo. Slavnostním večerem ve zcela zaplněném sále pražského Klubu Lávka provedl účastníky moderátor Karel Voříšek a celý večer se stal přehlídkou toho nejzajímavějšího, co v oboru komunikace a marketingu v České republice zasáhlo do veřejného prostoru v loňském roce.

Související

Členy odborné poroty, v čele s čestnou prezidentkou České marketingové společnosti (ČMS) Jitkou Vysekalovou, Tomášem Davidem, prezidentem ČMS, byli letos vedle dalších odborníků také vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE Miroslav Karlíček a Blanka Bukovská, vydavatelka odborného časopisu Brands & Stories.

Účastníci společenské události Marketér roku 2021 v Klubu Lávka
Účastníci společenské události Marketér roku 2021 v Klubu Lávka
Foto: ČMS

České zastoupení Gebrüder Weiss získalo ocenění Duhový delfín za přípravu a kvalitní komunikaci CSR projektu 100 kroků zpátky do života. Spolupráce Gebrüder Weiss ČR a CZEPA trvá již bezmála pět roků.

„Loni jsme iniciovali, podpořili a zejména v médiích a na sociálních sítích komunikovali průběh a výsledky charitativní sbírky, která umožnila realizaci stovky osobních setkání zkušených peerů – vozíčkářů s těmi, kdo se do této nesnadné životní situace dostali teprve nedávno a hledají novou cestu zpět do aktivního, plnohodnotného života. Odborná cena za náš projekt, jeho zpracování a komunikaci je velmi milým bonusem k hlavnímu účelu, ke kterému naše aktivita posloužila a tím byla pomoc potřebným“, doplňuje Jan Kodada.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67079430-cenu-poroty-souteze-marketer-roku-2021-ziskava-gebruder-weiss-zaslouzil-si-ji-za-pripravu-projektu-podporujiciho-aktivni-zivot-paraplegiku