Gebrüder Weiss se stal držitelem Duhového delfína, ocenění Ceny prezidia České marketingové společnosti udělované za mimořádné aktivity a inovativní marketingové projekty realizované v roce 2021. „Máme obrovskou radost, že právě projekt 100 kroků zpátky do života na podporu peer programu České asociace paraplegiků CZEPA si vysloužil ocenění od expertů v oboru marketingu a komunikace,“ uvádí Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

17. ročník odborné soutěže zaměřené na hledání nových cest a využívání neobvyklých příležitostí v komunikaci a marketingu i letos poukázal na neutuchající kreativitu, která má na území České republiky a v komunikaci českých i globálních společností, či jejich místních poboček, svoje tradiční a nezastupitelné místo. Slavnostním večerem ve zcela zaplněném sále pražského Klubu Lávka provedl účastníky moderátor Karel Voříšek a celý večer se stal přehlídkou toho nejzajímavějšího, co v oboru komunikace a marketingu v České republice zasáhlo do veřejného prostoru v loňském roce.

Související

Členy odborné poroty, v čele s čestnou prezidentkou České marketingové společnosti (ČMS) Jitkou Vysekalovou, Tomášem Davidem, prezidentem ČMS, byli letos vedle dalších odborníků také vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE Miroslav Karlíček a Blanka Bukovská, vydavatelka odborného časopisu Brands & Stories.

Účastníci společenské události Marketér roku 2021 v Klubu Lávka
Účastníci společenské události Marketér roku 2021 v Klubu Lávka
Foto: ČMS

České zastoupení Gebrüder Weiss získalo ocenění Duhový delfín za přípravu a kvalitní komunikaci CSR projektu 100 kroků zpátky do života. Spolupráce Gebrüder Weiss ČR a CZEPA trvá již bezmála pět roků.

„Loni jsme iniciovali, podpořili a zejména v médiích a na sociálních sítích komunikovali průběh a výsledky charitativní sbírky, která umožnila realizaci stovky osobních setkání zkušených peerů – vozíčkářů s těmi, kdo se do této nesnadné životní situace dostali teprve nedávno a hledají novou cestu zpět do aktivního, plnohodnotného života. Odborná cena za náš projekt, jeho zpracování a komunikaci je velmi milým bonusem k hlavnímu účelu, ke kterému naše aktivita posloužila a tím byla pomoc potřebným“, doplňuje Jan Kodada.

Související