Manipulační vozíky bez řidiče (FTF) a autonomní mobilní roboti (AMR) bodují svou individuálností a rychlostí, jakou materiál automatizovaně přepravují. Aby ovšem byly vhodné pro masový trh, je potřeba jednotné rozhraní. Pouze jeho prostřednictvím je možné řídit a koordinovat vozíky nezávisle na jejich výrobci. „Ve společnosti Still si myslíme, že abychom mohli nadále plnit požadavky našich zákazníků, bude jednotné rozhraní v budoucnu nevyhnutelné,“ doplňuje Florian Kratzer.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
 - Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
 - Možnost ukládat si články na později
 
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
			
 Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
								Logistika č. 1/2025
			




