Vozík BT Tyro je vhodný pro každého, kdo až dosud převáží těžší náklady spíše příležitostně nebo jen pomocí ručních paletových vozíků, protože investici do silného výkonného stroje nepovažoval za efektivní.
Mnoho provozů objevuje kouzlo práce se solidním, stabilním a spolehlivým strojem, který je ideálním řešením tam, kde je třeba zvýšit produktivitu a manipulantům ulehčit práci. Velmi často tyto vozíky vidíme u obchodů nebo na korbě nákladních aut.
Méně dřiny, více síly. A také vyšší stoupavost
Více síly znamená nejen schopnost převézt těžší náklady o hmotnosti až 1550 kilogramů, ale také vyšší stoupavost na šikmých rampách nebo svazích se sklonem 10 procent s nákladem i vyšší rychlost pojezdu, která dosahuje až 5,2 km/h ve srovnání s modelem LHE130.
Vozík Tyro LHE155 je vybaven výkonnou kazetovou li‑ionovou baterií 48 V/20 Ah a 9 A nabíječkou pro rychlé průběžné dobíjení. V případě rozsáhlejšího vybití je baterie kompletně dobita za 2,5 hodiny. Pro provozy s více vozíky nebo tam, kde není možné vozíky dobíjet, například na nákladních vozidlech, je k dispozici náhradní baterie. Stav baterie ukazuje LED indikátor vybití baterie umístěný na řídicí oji.
Snadné a praktické ovládání i pro nezkušené řidiče
Výbornou manévrovatelnost na malém prostoru díky kompaktním rozměrům umocňuje možnost pracovat s řídicí ojí v kolmé poloze. Ani model BT LHE155 nepotřebuje více místa než standardní ruční paletový vozík.
Pro vyšší bezpečnost vozík při zatáčení mírně zpomalí. Pro větší zpomalení je k dispozici volba mikropojezdu a tlačítko „želva“. Na snadné a praktické ovládání i pojezdové vlastnosti si rychle zvykne také obsluha, která dosud s žádným elektrickým vozíkem nepracovala.
Stabilní a bezpečný stroj s pěti opěrnými body
Stabilitu a bezpečnost stroje posiluje tradiční koncept pěti opěrných bodů a zdvojená vidlicová kolečka včetně přídavného kolečka pro snadné najíždění do palety z širší strany. Nohy obsluhy chrání design šasi a kryty otáčivých podpůrných koleček.
Z hlediska nosnosti i dalších technických vlastností jde o nejvýkonnější vozík v tomto segmentu. Vzhledem k předpokládanému využití v jednodušších provozech bude vozík zpočátku dodáván s fixní specifikací a výbavou. O případném rozšíření nabídky rozhodnou svým zájmem sami uživatelé.