Nasazení dvou elektrických tahačů v rámci vnitrozávodní dopravy ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi oznámila Škoda Auto loni na podzim. Tehdy se jednalo o testovací provoz, v rámci něhož nahradily na příslušných trasách kamiony poháněné naftovým motorem.
„Ve Škoda Auto cíleně sázíme na ‚simply clever‘ přístupy, abychom společnost v oblasti výroby a logistiky učinili ještě udržitelnější. Po úspěšném zkušebním provozu obou tahačů s čistě elektrickým pohonem v rámci vozového parku vnitrozávodní dopravy plynule přecházíme na čistě elektrické nákladní automobily. Chceme tím dát impulz také svým lokálním dodavatelům. Ve střednědobém horizontu plánujeme, že veškeré komponenty, které dodávají nákladní vozy z bezprostředního okolí našich závodů, se budou na naše výrobní linky dostávat s nulovými lokálními emisemi,“ uvedl tehdy Michael Oeljeklaus, člen představenstva Škody Auto za oblast výroby a logistiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později