Společnost ČSAD Uherské Hradiště 1. ledna 2023 zahájí provoz v novém skladu v Pohořelicích u Brna. Ten je nyní ve výstavbě, bude mít rozlohu cca 4500 metrů čtverečních. Jeho součástí bude sedm ramp, z toho jedna dodávková. Stavbu realizuje developer CTP.

ČSAD Uherské Hradiště bude v tomto skladu zajišťovat pro klienty crossdockové služby, tedy překládky – svozy a následné rozvozy v rámci České republiky, Slovenska, Maďarska a Rakouska. Kromě crossdocku bude sklad sloužit i ke skladování. Firma bude v Pohořelicích dělat například přebalování, copacking a sorting.

Vlastislav Čech, obchodní ředitel společnosti ČSAD Uherské Hradiště
Vlastislav Čech, obchodní ředitel společnosti ČSAD Uherské Hradiště
Foto: ČSAD Uherské Hradiště

„Abychom byli konkurenceschopní, je potřeba nabízet komplexní služby. Kromě zajištění dopravy a řízeného skladování mezi ně patří i sledování šarží a expirací výrobků, možnost uložení nebezpečných látek ADR, také celní sklad se zajištěním celních formalit, atd.,“ říká Vlastislav Čech, obchodní ředitel společnosti ČSAD Uherské Hradiště.

ČSAD Uherské Hradiště už v Pohořelicích jeden sklad provozuje. Jde o sklad nebezpečných látek, jsou v něm skladovány např. minerální oleje. Současně z Pohořelic firma, ve spolupráci se společností PST CLC, distribuuje pneumatiky Continental.

Strategická poloha Pohořelic

„Pohořelice mají strategickou polohu, jde o žádanou lokalitu v blízkosti dálnice i hranic. Sklad bude vybaven podle potřeb našich klientů, které právě zajišťujeme. Se zákazníky tedy budeme řešit možnost výbavy na míru,“ konstatuje Vlastislav Čech.

Sklad nabídne možnost uložení nebezpečných látek ADR.
Sklad nabídne možnost uložení nebezpečných látek ADR.
Foto: ČSAD Uherské Hradiště

Vlastislav Čech doplnil, že sklad umožní uložení až 6500 palet o rozměru 120 x 80 centimentrů nebo 4500 palet o rozměru 120 x 120 centimetrů Firma používá vlastní WMS (Warehouse Management Systém) vyvinutý společností Autocont. Samozřejmostí je napojení na ERP zákazníka. Od Autocontu firma využívá i TMS (Transport Management Systém). Ten je s WMS propojen.

Objednávky, které od zákazníků do skladu budou chodit elektronicky formou EDI komunikace, budou automaticky vyřizovány, což má vliv nejen na maximalizaci efektivity skladování a následných doprav, ale také na rychlost a přesnost celého procesu od zadání objednávky po její realizaci. To vše umožňuje také on-line monitoring a detailní vyhodnocování stanovených ukazatelů.

Související