„Ne všechno, co je možné, je nutně také smysluplné,“ uvedl na letošní tiskové konferenci Still Frank Müller, senior viceprezident pro brand management. Jeho slova odkazují k soupeření mezi výrobci při hledání co nejlepšího technického řešení. „Na výzvy naší doby nestačí jedna jediná odpověď. Kromě individuálních řešení manipulační techniky pro náročné úkoly, kterou lze škálovat a variovat, se stále častěji objevují požadavky na chytrá řešení s vozíky pro jednodušší využití, které nejsou tak komplexní. Může jít o vozíky bez kompletních balíčků variant výbavy, vozíky základní úrovně – připravené a rychle dostupné. Co je však zásadní – v oblasti kvality, bezpečnosti nebo servisu nepřipouštíme žádné kompromisy.“

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.