Kromě samotného obsahu dárku by lidé měli myslet na to, do čeho dárky originálně a efektivně zabalit i s ohledem na životní prostředí. Svůj odborný pohled na problematiku nabízí i zástupci společnosti Raja.
Meziroční obrat e‑shopů ve srovnání s rokem 2020 vzrostl loni o 14 procent na 223 miliard korun. Podle aktuálních odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Češi i během letošních Vánoc budou dárky pro své blízké pořizovat na e‑shopech obdobně jako v minulém roce, a to navzdory tomu, že e‑commerce se stejně jako celý maloobchod potýká s dopady energetické krize a inflace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později