Vánoční nákupy potravin jsou v plném proudu. A i letos je řada Čechů řeší přes internet s doručením až domů. Online supermarket Košík.cz proto letos očekává další posun laťky v počtu objednávek. V meziročním srovnání by mohl o letošních svátcích rozvést o polovinu více nákupů než loni. Potraviny, potřeby pro vánoční úklid nebo dárky v taškách s logem Košíku zamíří v následujících dnech do desítek tisíc českých i moravských domácností. Společnost na to upozornila v aktuální tiskové zprávě.
Nákupy Košík přiveze ještě ve Štědrý den – v Praze a středních Čechách do 14 hodin, v ostatních městech do pravého poledne. A pro zákazníky bude po krátké k dispozici hned na druhý vánočního svátek od sedmi hodin ráno. Na vánoční i silvestrovský nápor je supermarket navíc letos skvěle připraven.
„Letos u nás bude nakupovat celá řada domácností úplně poprvé. Nestíhají, jsou nemocní, věnují se pečení nebo úklidu. Anebo už prostě chtějí vypustit a trávit čas se svými blízkými,“ uvádí František Brož, tiskový mluvčí Košík.cz. „A my jsme tu od toho, abychom novým i stávajícím zákazníkům opět přinesli skvělou službu za perfektní ceny. V loňském roce jsme výrazným způsobem navýšili kapacitu našeho skladu, takže jsme připraveni i na očekávaný rekordní zájem – věřím, že díky tomu nebude problém udělat na Košíku i nákup na poslední chvíli.“
Košík upozorní na plnící se termíny
Aby bylo vánoční nebo novoroční nakupování co nejpohodlnější, přichystal si Košík hned několik chytrých vychytávek. Jedna z nich výrazně pomůže ve dny vrcholící špičky. Košík totiž nově zvýrazňuje termíny doručení, u kterých se rychle blíží jejich vyprodání. Zákazníkovi se tak nestane, že teprve v momentě objednání zjistí, že požadovaný čas již není k dispozici a musí své plány přehodnotit.
Vánoce zároveň mohou být velice hektické svátky. A skutečnost, že Štědrý den letos připadl na sobotu a řada lidí tedy musí ještě v pátek dohánět pracovní povinnosti, tomu nenapomáhá. I na to však Košík myslel: termín doručení nákupu je nyní možné jednoduchým způsobem přidat do kalendáře a nezapomenout na něj pod tlakem dalších povinností.
„Doplňujeme paletu našich chytrých vychytávek, jako je možnost jednoduše přidat zapomenuté položky do již uzavřeného nákupu, rychlá reklamace na jedno kliknutí nebo sledování polohy kurýra a přesného doručení nákupu,“ uvádí František Brož. „Tak, aby letošní nákupy byly co nejjednodušší a nejpohodlnější a daly se zvládnout třeba jednoduše z gauče.“