Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy v Evropě Geopost, získala společně s agenturou Momentum ocenění za třetí místo v soutěži IMC Czech Awards za kampaň Doručujeme pěkný den v kategorii Inovativní myšlenka nebo koncept. Soutěž oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu.
Kampaň vznikla v roce 2022 na podporu sítě výdejních míst Pickup a DPD samoobslužných boxů a tvořily ji televizní sponzoringové spoty, které byly inovativně provázané s jinými reklamními inzerenty; CLV vitríny v největších českých městech se zvýrazněním lokalit boxů a výdejních míst v okolí, online a digitální část, online videa – například často navázaná obsahově na recenze produktů na YouTube, sociální sítě nebo reklama v navigaci Waze.
Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o službě a navýšení počtu jejich uživatelů. DPD boxy a výdejní místa Pickup následně zaznamenaly nejvyšší meziroční nárůst povědomí ze všech balíkových doručovacích služeb v České republice v porovnání s identickými konkurenčními službami.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





