Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy v Evropě Geopost, získala společně s agenturou Momentum ocenění za třetí místo v soutěži IMC Czech Awards za kampaň Doručujeme pěkný den v kategorii Inovativní myšlenka nebo koncept. Soutěž oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu.

Kampaň vznikla v roce 2022 na podporu sítě výdejních míst Pickup a DPD samoobslužných boxů a tvořily ji televizní sponzoringové spoty, které byly inovativně provázané s jinými reklamními inzerenty; CLV vitríny v největších českých městech se zvýrazněním lokalit boxů a výdejních míst v okolí, online a digitální část, online videa – například často navázaná obsahově na recenze produktů na YouTube, sociální sítě nebo reklama v navigaci Waze.

Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o službě a navýšení počtu jejich uživatelů. DPD boxy a výdejní místa Pickup následně zaznamenaly nejvyšší meziroční nárůst povědomí ze všech balíkových doručovacích služeb v České republice v porovnání s identickými konkurenčními službami.

Související