Češi dlouhodobě v e‑shopech nakupují nejčastěji elektroniku, knihy a dárky. Letošní průzkum mezi českou populací potvrdil, že doménou mladých lidí jsou online nákupy oblečení a obuvi v e‑shopech.
„A právě pro ně se i udržitelnost e‑shopů postupem času stává důležitější a častokrát rozhodující při koupi jakéhokoliv nového produktu. Zároveň udržitelnost produktů, tedy i dodavatelských řetězců, podmínky pro zaměstnance ve výrobě nebo dopad na životní prostředí, bere aspoň někdy při nákupu v potaz 65 procent Čechů,“ vysvětlila Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později