Češi dlouhodobě v e‑shopech nakupují nejčastěji elektroniku, knihy a dárky. Letošní průzkum mezi českou populací potvrdil, že doménou mladých lidí jsou online nákupy oblečení a obuvi v e‑shopech.
„A právě pro ně se i udržitelnost e‑shopů postupem času stává důležitější a častokrát rozhodující při koupi jakéhokoliv nového produktu. Zároveň udržitelnost produktů, tedy i dodavatelských řetězců, podmínky pro zaměstnance ve výrobě nebo dopad na životní prostředí, bere aspoň někdy při nákupu v potaz 65 procent Čechů,“ vysvětlila Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





