Pozice head of product v technologicko-logistické firmě DoDo se nově chopí Martin Běhal (35). Ten byl do nové pozice povýšen po roční práci v DoDo na pozici product owner týmu zabývajícího se řízením doručovacích kapacit a zároveň po několika letech sbírání zkušeností v oblasti technologického byznysu. Prioritou Martina Běhala v nové pozici šéfa produktu bude především standardizace jednotlivých komponent vlastní logistické platformy DoDo i příprava produktu na pronikání do dalších segmentů a na další evropské trhy. 

  Martin Běhal vystudoval molekulární biologii a přes 2 roky působil v oblasti vědy, kde se zabýval tématy souvisejícími s buněčnou signalizací v oblasti nádorové biologie. Následně přesedlal do technologického byznysu. Zde se mu po dvou letech ve zlínské agentuře PRIA společně se společníky podařilo získat investory a vyčlenit tak svůj vlastní start-up Nextera, kde se podílel na tvorbě produktu SensorX. Po třech letech práce na pozici produktového manažera a spoluvlastníka v Nextera Martin Běhal nastoupil do technologicko-logistické společnosti DoDo. Zde se postupně z pozice product managera R&D týmu vypracoval až právě na pozici Head of Product. 

Související

DoDo má nadále silné růstové ambice a dlouhodobou vizí firmy je držet si pozici mezi třemi největšími logistickými firmami v oblasti last-mile delivery v Evropě. Základem pro naplnění takového cíle je samozřejmě kvalitní a dobře škálovatelný produkt, který obchodníkům napříč celou e-commerce umožní poskytovat svým zákazníkům rychlé, přesné, udržitelné a cenově dostupné doručení. A právě řízení rozvoje produktu pro další růst a expanzi bude hlavní pracovní náplní Martina Běhala.  

 „Už v současnosti dokáže DoDo díky vlastní logistické platformě Gaia klientům nabídnout naprosto unikátní produkt, který napříč segmenty posouvá zákaznickou zkušenost z nákupu o úroveň výše. Soustavně ale pracujeme na dalším rozvoji a standardizaci jednotlivých komponent, abychom dokázali službu co nejlépe posouvat a škálovat. Chceme, abychom všem našim klientům mohli nabídnout přesně ty parametry naší služby, které pro ně budou přínosné a relevantní, a zároveň se vyhnuli neefektivní a časově náročné customizaci pro každého zvlášť,“ popisuje Martin Běhal svou novou pracovní výzvu. 

 Hlavními prioritami DoDo do následujících měsíců a let je posilování pozice ve stávajících segmentech a zároveň expanze do dalších segmentů a na další evropské trhy. „Chceme se dále posouvat v oblasti rozvozu potravin, kde máme již nyní oproti konkurenci znatelný náskok a kde chceme svou pozici i nadále posilovat. V rámci rozvoje naší logistické platformy se ale výrazně soustředíme i na posouvání služby pro e-shopy napříč dalšími segmenty, což v praxi znamená, že pokračujeme s vývojem inovativních způsobů maximalizace provozní efektivity, a zároveň se obchodníkům přibližujeme díky napojením na e-shopové platformy jako je například Shoptet. V oblasti rychlého doručování malých i velkých zásilek vidíme velký potenciál a vidíme, že služba doručení v tentýž den se již nyní stává novým standardem.“ uzavírá Běhal. 

Související