Společnost PPL CZ, přední českýpřepravce zásilek, je perfektně připravena na předvánoční sezonu. K jejímu úspěšnému zvládnutí přispívá i rozšířená síť o další překladiště, které navyšuje přepravní kapacity až na půl milionu zásilek denně, nově otevřená depa napříč republikou i navýšená kapacita sezonních zaměstnanců. „Ježíškům“ letos usnadní vyzvedávaní balíků mobilní aplikace mojePPL i rozšířená síť výdejních míst.

Přední přepravní společnost PPL CZ vstupuje do předvánoční sezony s 29 body sítě včetně nového překladiště v Hradci Králové, díky jehož napojení na síť DHL zrychlila přepravu po Evropě a v Česku a navýšila kapacity až na půl milionu zásilek denně.

„Máme před sebou nejvytíženější období roku, kdy všichni naši zaměstnanci a spolupracovníci jedou na maximum a letos jsme na nápor připravenější než kdy dříve. V srpnu jsme rozšířili síť o nové depo situované nedaleko Ostravy v Mošnově a za pár týdnů otevřeme zbrusu nové depo ve Středočeském kraji. Máme i digitální vychytávku v podobě mobilní aplikace mojePPL, která koncovým zákazníkům usnadní posílání a doručování balíků, a to třeba platbou dobírky přímo v appce. V kombinaci s rozrůstající se sítí našich PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů jsme tak schopni zásilky dostat do rukou příjemců v extrémně krátkém čase. Díky všem našim službám, spolehlivosti a flexibilitě chceme lidem ulehčit předvánoční shon,“ uvádí Petr Horák, CEO PPL CZ.

Související

PPL je na vánoční špičku připravena

Denní objem zásilek se v předvánočním náporu ve srovnání se zbytkem roku navyšuje až o 50 procent. Dle dat z celoevropského průzkumu společnosti DHL preferuje více než polovina Čechů doručení balíků na adresu. V tom PPL exceluje již desítky let. Rostoucí popularitu ale zažívají i výdejní boxy, které upřednostňuje téměř pětina zákazníků a výdejní místa, která jsou první volbou pro 22 procent lidí v Česku, což je v o 12 procent více, než je evropský průměr.

I díky tuzemským preferencím se přepravce zaměřuje na rozvoj výdejní infrastruktury. Momentálně provozuje celkem 6000 PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů napříč celou Českou republikou včetně AlzaBoxů. Zasílání do nebo ze zahraničí pro PPL také není překážkou. Díky napojení na DHL síť spolupracuje s mezinárodními e-shopy a v rámci DHL eCommerce disponuje v Evropě 100 tisíci výdejními místy.

„V sezoně očekáváme největší nápor v období Black Friday a těsně před vánočními svátky s predikcí, že letos pokoříme hranici 500 tisíc zásilek za den. Provoz bude posílen o sezonní řidiče a manipulační pracovníky. Pro každého v PPL jde o velmi hektické období a jsem hrdý, že se nám každý rok daří zvládnout naši hlavní sezónu s grácií a letos tomu určitě nebude jinak. Na letošní sezónu se opět těšíme a jsme na ni připraveni,“ uzavírá Petr Horák.

Společnost PPL letos přepravila již desítky milionů balíků. Zároveň v srpnu dosáhla velkého milníku, a sice doručení 500milionté zásilky od založení společnosti.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67263580-ppl-rozsirila-vydejni-sit-a-ma-novou-mobilni-aplikaci-usnadni-tak-o-vanocich-vyzvedavani-zasilek