Společnost PPL CZ, přední českýpřepravce zásilek, je perfektně připravena na předvánoční sezonu. K jejímu úspěšnému zvládnutí přispívá i rozšířená síť o další překladiště, které navyšuje přepravní kapacity až na půl milionu zásilek denně, nově otevřená depa napříč republikou i navýšená kapacita sezonních zaměstnanců. „Ježíškům“ letos usnadní vyzvedávaní balíků mobilní aplikace mojePPL i rozšířená síť výdejních míst.
Přední přepravní společnost PPL CZ vstupuje do předvánoční sezony s 29 body sítě včetně nového překladiště v Hradci Králové, díky jehož napojení na síť DHL zrychlila přepravu po Evropě a v Česku a navýšila kapacity až na půl milionu zásilek denně.
„Máme před sebou nejvytíženější období roku, kdy všichni naši zaměstnanci a spolupracovníci jedou na maximum a letos jsme na nápor připravenější než kdy dříve. V srpnu jsme rozšířili síť o nové depo situované nedaleko Ostravy v Mošnově a za pár týdnů otevřeme zbrusu nové depo ve Středočeském kraji. Máme i digitální vychytávku v podobě mobilní aplikace mojePPL, která koncovým zákazníkům usnadní posílání a doručování balíků, a to třeba platbou dobírky přímo v appce. V kombinaci s rozrůstající se sítí našich PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů jsme tak schopni zásilky dostat do rukou příjemců v extrémně krátkém čase. Díky všem našim službám, spolehlivosti a flexibilitě chceme lidem ulehčit předvánoční shon,“ uvádí Petr Horák, CEO PPL CZ.
PPL je na vánoční špičku připravena
Denní objem zásilek se v předvánočním náporu ve srovnání se zbytkem roku navyšuje až o 50 procent. Dle dat z celoevropského průzkumu společnosti DHL preferuje více než polovina Čechů doručení balíků na adresu. V tom PPL exceluje již desítky let. Rostoucí popularitu ale zažívají i výdejní boxy, které upřednostňuje téměř pětina zákazníků a výdejní místa, která jsou první volbou pro 22 procent lidí v Česku, což je v o 12 procent více, než je evropský průměr.
I díky tuzemským preferencím se přepravce zaměřuje na rozvoj výdejní infrastruktury. Momentálně provozuje celkem 6000 PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů napříč celou Českou republikou včetně AlzaBoxů. Zasílání do nebo ze zahraničí pro PPL také není překážkou. Díky napojení na DHL síť spolupracuje s mezinárodními e-shopy a v rámci DHL eCommerce disponuje v Evropě 100 tisíci výdejními místy.
„V sezoně očekáváme největší nápor v období Black Friday a těsně před vánočními svátky s predikcí, že letos pokoříme hranici 500 tisíc zásilek za den. Provoz bude posílen o sezonní řidiče a manipulační pracovníky. Pro každého v PPL jde o velmi hektické období a jsem hrdý, že se nám každý rok daří zvládnout naši hlavní sezónu s grácií a letos tomu určitě nebude jinak. Na letošní sezónu se opět těšíme a jsme na ni připraveni,“ uzavírá Petr Horák.
Společnost PPL letos přepravila již desítky milionů balíků. Zároveň v srpnu dosáhla velkého milníku, a sice doručení 500milionté zásilky od založení společnosti.