Adéla Havelková dnes jako team leader inbound týmu Notina vede tým šesti lidí, kteří se starají o denní operativu související s transportem zboží a celní agendou. Způsob, jakým nová technologie zefektivnila procesy přeprav zboží brněnského e‑shopu, popsala společně se spoluzakladatelem řešení Ringil Andrém Draveckým na letošní konferenci SpeedChain.
Zatímco ještě v nedávné minulosti e‑shop Notino poptával nanejvýš tři až čtyři dopravce na jednu přepravu, s aplikací Ringil to je šest až 12 dopravců. „Podklady jsme dříve obdrželi do e‑mailů, přepisovali do excelovských tabulek a rušně počítali, která nabídka je nejvýhodnější. Dnes je tento proces zautomatizovaný. Dodavatel vstoupí do aplikace Ringil, zadá podklady pro přepravu, nazýváme je avízy,“ řekla Adéla Havelková. Notino nyní typicky z několika avizací vytvoří hromadnou poptávku na dopravce. Z nabídek dopravců si Notino vybere ty, které mu vyhovují nejvíce, a aplikace vytvoří přepravy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později