Online supermarket Košík.cz oznámil změnu ve vedení svého marketingového týmu. Novou CMO se stala Klára Tanzerová, která za sebou má čtrnáct let na nejvyšších marketingových postech. V Legu vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů, v Lindt & Sprüngli pomohla značce etablovat se na českém trhu mezi hlavní massmarketové hráče. Na poslední pozici ředitelky marketingu řetězce Kaufland pak úspěšně stála za novým stylem komunikace společnosti, zaměřeném na mladší cílovou skupinu.

V Košíku bude její misí především budování silného lovebrandu a následně jeho úspěšný vstup do světa. Kromě toho, že Košík umí obsloužit více než šest milionů Čechů ve 13 krajích, se totiž brzy vydá dále do Evropy. Již v první polovině příštího roku by měl působit ve 20 významných městech tří zemí, v následujících letech je pak v plánu provozovat službu v 50 městech a pěti státech.

„Měla jsem to štěstí pracovat pro globální lovebrandy, jako je L'Oréal, Lego a Lindt & Sprüngli, ale i pro jednoho z největších retailerů na českém trhu. Díky této kombinaci, doplněné o zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy, jsme s Košíkem rychle našli společnou řeč. Jsme ve fázi, kdy se rodí silná globální značka. Začínáme ji formovat a stavět, a to je fantastická práce,“ zmiňuje Klára Tanzerová. „Já osobně jsem navíc do retailu vstoupila, protože mě neuspokojují služby žádného řetězce a trvá u mě neustálá chuť zlepšovat zákaznickou zkušenost. Marketing chci stavět na dokonalém pochopení zákazníka a schopnosti rychle reagovat na jeho měnící se potřeby a priority v současném světě,“ dodává.

Související

Na cestě za značkou, kterou lidé znají, chápou její přínosy a která je baví, se bude Klára Tanzerová opírat o aktuálně 24členný marketingový tým. Prohloubit by se měla také efektivní spolupráce s ostatními odděleními Košíku a dalšími strategickými partnery, jako je například Makro, síť Dr. Max nebo logistický operátor DoDo.

Související