Související

Společnost Element Logic nainstalovala první AutoStore Pick-up Port v dánské prodejně společnosti thansen, dodávající náhradní díly a vybavení pro automobily. Řešení AutoStore se skládá ze 14 robotů a více než 18 tisíc binů, zákazníkům umožní získat objednané zboží prakticky okamžitě. Navíc dojde k výraznému zefektivnění skladovacích prostor.

Ve skladu nové prodejny thansen se nyní nachází více než 32 tisíc z celkových 200 tisíc kusů zboží. „Zákazníci tak mají přístup k daleko širšímu sortimentu zboží přímo na prodejně a nemusí čekat, než bude zboží přepraveno z centrálního skladu. V průběhu tohoto roku plánuje společnost thansen zavést podobné systémy v dalších 10 obchodech,“ říká zakladatel a generální ředitel společnosti thansen Bent Jensen. Nová prodejna thansen nedaleko Kodaně byla otevřena na začátku února.

Díky inovativnímu řešení si mohou klienti v kodaňské prodejně společnosti thansen, která dodává náhradní díly a vybavení pro automobily a jiná vozidla či vybavení pro kempování v Dánsku, Švédsku, Norsku a Německu, vyzvednout své objednávky prakticky okamžitě. „Požadavky na dodací lhůty a větší míru flexibility dnes rostou a nová technologická řešení jako právě Pick-up Port jsou klíčem k uspokojení požadavků spotřebitelů. Zákazníci si mohou produkty objednat online a vyzvednout je téměř ihned po dokončení objednávky přímo na prodejně – a to kdykoli během dne,“ říká Nikolaj Bjørn Eriksen, generální ředitel společnosti Element Logic Denmark.

Thansen využívá AutoStore od společnosti Element Logic také v centrálním skladu v Middelfartu, kde zboží spravuje 100 robotů.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67298600-logistika-automatickeho-vydeje-zbozi-v-obchode-element-logic-v-dansku-instaluje-prvni-autostore-pick-up-port-na-svete