Společnost Element Logic nainstalovala první AutoStore Pick-up Port v dánské prodejně společnosti thansen, dodávající náhradní díly a vybavení pro automobily. Řešení AutoStore se skládá ze 14 robotů a více než 18 tisíc binů, zákazníkům umožní získat objednané zboží prakticky okamžitě. Navíc dojde k výraznému zefektivnění skladovacích prostor.
Ve skladu nové prodejny thansen se nyní nachází více než 32 tisíc z celkových 200 tisíc kusů zboží. „Zákazníci tak mají přístup k daleko širšímu sortimentu zboží přímo na prodejně a nemusí čekat, než bude zboží přepraveno z centrálního skladu. V průběhu tohoto roku plánuje společnost thansen zavést podobné systémy v dalších 10 obchodech,“ říká zakladatel a generální ředitel společnosti thansen Bent Jensen. Nová prodejna thansen nedaleko Kodaně byla otevřena na začátku února.
Díky inovativnímu řešení si mohou klienti v kodaňské prodejně společnosti thansen, která dodává náhradní díly a vybavení pro automobily a jiná vozidla či vybavení pro kempování v Dánsku, Švédsku, Norsku a Německu, vyzvednout své objednávky prakticky okamžitě. „Požadavky na dodací lhůty a větší míru flexibility dnes rostou a nová technologická řešení jako právě Pick-up Port jsou klíčem k uspokojení požadavků spotřebitelů. Zákazníci si mohou produkty objednat online a vyzvednout je téměř ihned po dokončení objednávky přímo na prodejně – a to kdykoli během dne,“ říká Nikolaj Bjørn Eriksen, generální ředitel společnosti Element Logic Denmark.
Thansen využívá AutoStore od společnosti Element Logic také v centrálním skladu v Middelfartu, kde zboží spravuje 100 robotů.