Poskytovatel mezinárodní přepravy a logistiky cargo-partner představil nová řešení intermodální železniční přepravy, která spojují Evropu nejen s Čínou, ale také s různými zeměmi v Asii. Společnost nabízí rychlou, nákladově efektivní a ekologickou alternativu k tradiční letecké a námořní přepravě a podporuje klienty rozsáhlými odbornými znalostmi v oblasti FCL a LCL železniční přepravy přes Hedvábnou stezku a následně z a do různých asijských zemí.

V reakci na problémy, kterým čelí globální trh námořní přepravy v důsledku krize v Rudém moři, společnost cargo-partner zaznamenala nárůst poptávky po svých spolehlivých službách intermodální železniční přepravy. Společnost úspěšně rozšířila svou nabídku o bezproblémová spojení do a z několika asijských zemí, jako jsou Thajsko a Tchaj-wan.

Silnice a železnice: Thajsko – Čína – Slovensko

Letos v únoru zabezpečila společnost cargo-partner intermodální přepravu FCL zásilky z Thajska na Slovensko pro evropského výrobce elektrotechniky. Zásilka byla vyzvednuta kamionem v Thajsku a do Čchung-čchingu v Číně dorazila během šesti dnů. Po vývozním celním odbavení a plnění CFS v celním skladu v Čchung-čchingu zásilka byla přepravena po železnici do Małaszewicze v Polsku. Nakonec ji převzal tým cargo-partner na Slovensku, aby se postaral o doručení koncovému příjemci v blízkosti Košic. Celková doba přepravy od dveří ke dveřím činila jen 32 dní.

Související

„Náš tým pro železniční přepravu v Číně je dobře připraven zvládnout rostoucí poptávku po těchto efektivních službách, díky čemuž můžeme našim klientům nabídnout spolehlivé, efektivní a nákladově výhodné nebo optimalizované řešení intermodální pozemní přepravy,“ říká Felix Miletich, director corporate product management rail transport společnosti cargo-partner. Očekává rostoucí poptávku po intermodálních řešeních integrujících přeshraniční kamionovou a železniční přepravu, zejména prostřednictvím železničních služeb Čchung-čching-Evropa a Wu-chan-Evropa.

Na trase Thajsko – Čína – Polsko

V listopadu 2023 uskutečnila společnost cargo-partner další úspěšnou intermodální přepravu, čímž potvrdila své schopnosti při řízení složitých tras. Náklad, kompresor na paletě o hmotnosti 915,2 kilogramů, zahájil svou cestu silniční LTL přepravou v thajském Bangkoku, přešel Laosem a Vietnamem a dostal se na hranici s Čínou do Pingxiangu. Konsolidovaný kontejner byl poté přepraven po železnici z Čchung-čchingu do polského města Małaszewicze. Časový harmonogram poukazuje na efektivnost společnosti cargo-partner, přičemž celková doba přepravy “door-to-terminal” byla jen 30 dní.

Intermodální LCL servis: Tchaj-wan - Čína - Maďarsko

Cargo-partner dále upevňuje svoji pozici inovativního globálního poskytovatele logistických služeb nabídkou různých intermodálních tras. Mezi významné trasy patří pravidelná námořní LCL přeprava z Tchaj-wanu do Šanghaje, po níž následuje konsolidovaná železniční přeprava ze Šanghaje do Budapešti. Toto zefektivněné intermodální řešení již využívá několik renomovaných evropských elektronických a výrobních společností.

Společnost cargo-partner se nadále věnuje poskytování „door-to-door“ služeb, které zahrnují vyzvednutí, konsolidaci, celní deklaraci a doručení koncovému příjemci. Intermodální řešení společnosti cargo¬-partner jsou k dispozici pro mnohá místa původu a určení, čímž se zajišťují spolehlivé a komplexní služby pro klienty v celé Evropě a Asii.

Související