„Představíme‑li si provoz, kde stále pracují vozíky se spalovacími motory, jedná se o oblast od tří do pěti tun,“ vysvětluje Martin Řehák, produktový manažer Linde Material Handling Česká republika. „Současná doba nás ale nutí hledat stroje, které mohou pracovat i v těchto podmínkách na elektrický pohon.“
Zdálo by se jednoduché pouze vyměnit pohonnou jednotku. V Linde se na to ale podívali z pohledu podmínek, ve kterých tyto stroje musí pracovat. Jedná se o venkovní provozy a náročné prostředí s nerovnými cestami, se stoupáním a klesáním. Je to terén, který klade na manipulační techniku vysoké nároky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





